Livet med min underbara familj

Alla inlägg under januari 2009

Av sanna - 1 januari 2009 23:28

Hej


Jag har tappat min tand. Det var ganska roligt. Hoppas tandfen kommer i natt och att hon gillar min tand!


kram angelina


Av sanna - 1 januari 2009 16:03

hej! jaha nu var det år 2009 då! hoppas på ett bra år! inga löften den här gången förutom mindre godis ätande!


Vi hade en jättemysig nyårsafton på landet tillsammans med Stefans mamma och pappa!


Det är så skönt nu när även nyår handlar om familjen och inte SPRITEN!


mys=)

 Här fjäskar peter för snobben hehe!

 Angelina va expert på att skjuta ankor!

 Vi lagade mat på vedspisen sååååååååå mysigt!

 Alicia gymmade för fullt

 Angelina körde ficklampdisco!

 Och SJÄLVKLART bjöd hon på en suuuper bra show!!

Här har Anglina tagit egna bilder på raketerna=) o "smällarna"!





Dagen efter (idag) är det ju hur fint väder som helst! o kolla utsikten över den frusna sjön!!!!!!

 så söt så!

 haha Angelina hittade en klump med is (med färg o pensel i från i somras haha)

 Min fina farbror!



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards