Livet med min underbara familj

Alla inlägg under oktober 2008

Av sanna - 31 oktober 2008 20:48

25 dagar kvar!!!!!

Av sanna - 31 oktober 2008 12:29

Angelina hade bråttom ut i morse! Nej det går inte bygga snögubbe o allt i den här snön sa jag, men hon överraskade mej helt ! hon byggde den här fina gubben helt själv=)


Hon tog även ett kort själv----snögubben röker! (entops i munnen) FYFY lina!!

 

Här fixas det, ögonen o munnen vill bara lossna!'

Av sanna - 31 oktober 2008 12:04

Igår var det halloween fest hos Jessica, Daniel,Alexandra o Felicia! Jättekul o jätteläskigt haha


Stefan va en lagom läskig vampyr!haha

ingen bild blev bra men här ser man iallefall att ja är en djävul med en väldigt konstig min!!!!!!!!!!! hahaha

Här är Angelina hon är DÖDEN!!!! uu va läskig! bakom henne står Felicia o ser mordisk ut=)

Här är Alexandra o Aicha

Hela gänget=)

Jessica kom oxå med på bild!!!! hehe

 Ibland är hon lite knäpp hahah kolla vilka äckliga ögon hon gjort o sen har hon mördat ken oxå!!!!!!!!!!AHHHHHHHHH



Oc så hade ja bara en så SÖÖÖÖT bild på Snobben=)=)


Av sanna - 29 oktober 2008 23:15

Humör: rätt ok=)

Gjort: målat i Linas rum, handlat o varit hos susanne

Planer: se på skräckfilm

Bäbisen: sussar

Angelina: sussar sött hon med

Stefan: spelar tv-spel

Hundarna: rocky sover, snobben sover

Lyssnar på: datorns sus

Dricker: inget

Äter: godis!

Bästa: att nu är det nära!!!

Sämsta: ekonomin

Väder: iskallt

Av sanna - 29 oktober 2008 21:40

ja inte jag förstås! haha utan farmor o Angelina! farmor kom o hämtade en bullsugen lina efter jobbet, MYCKET goda blev dom!


puss puss

Av sanna - 28 oktober 2008 20:42

 I fredags var vi på busfabriken med Linda,Ebba och deras vänner=) många bebbar vart det hehe

farbror o Ebba läser fisketidning! sååå sööööta

hej hej!!!

Här försöker Lina klättra upp till Alva som är på toppen.

måste jag vara med på kort till bloggen IGEN!!! man ser vad hon tänker hahahha

Helgen tillbringade vi på landet och mina småsyskon Jimmy och Berlinda följde med=)

Det blev mycket fiske för Stefan o Jimmy medan vi var kvar o busade i stugan=)


Jimmy fick sej en par fina abborrar!

Man måste ju rensa fiskegrejjerna! här sitter tre fanatiker hahaha

 

Söta syrran=)

Angelina o berlinda kör rollspel...jag tror dom gifter sej här=)

Angelina köpte tatueringar, jag ville med prova=)=)

Hum snyggt kort stefan! konstig ja ser ut hehe

Snobben sussar såååååååååå sött!


Igår blev det gympaläger för Angelina i T1 hallen=) Vi hade stora problem att hitta dit men vi kom fram till slut lite försenade och sönderstressade men men. Nu har jag träningsvärk i hela kroppen säger Angelina=)


Idag har vi varit hos Solveig o Veine o ätit middag MMMMM stek blev det såååååååååå himla gott o så himla god efterrätt! ungsstekta äpplen med massa gott i!!!! Vi tackar och bugar!!!!

 Angelina hittade många små nya vänner och lekte med dom länge! Hon gav dom både små hus o massa kramar=)=)

Av sanna - 23 oktober 2008 19:11

ja städade precis ur bilen;) mamma kan med inte bara pappa hahaha gu så skönt när saker äntligrn blir gjorda! man går o tänker på dom lääääääääänge, ska börja göra saker direkt i stället hum ett bra förslag ju hahaha.!


Imorron blir det busfabriken sedan landet=)

Av sanna - 23 oktober 2008 12:32

ja det blev en rensning i går, nyckel hittade hem=)...hur ont min kropp har det går inte beskriva i ord men visst fan var det värt det! nu är förrådet klart, baksidan o framsidan INGEN MER SKIT!...........aja bara fortsätta städa inne då -------det tar ALDRIG slut. ja, jag brukar säga nej tack ingen städerska när jag blir rik men jag har nog ändrat mej!!!!!!!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards