Livet med min underbara familj

Alla inlägg under september 2011

Av sanna - 28 september 2011 23:56

jobbar extremt mmkt nu både dag o natt så i natt skulle han såklart jobba igen..men efter småbarnen somnat skulle jag vara duktig o vaken o hålla honom sällskap, han svarar inte när jag ropar så jag går upp...han sitter inte där hM? han sötnosen har somnat bredvid lina i hennes säng=))) så söta! tänker INTE väcka honom han behöver få sova kan ja lova!!!

Av sanna - 28 september 2011 23:25

sover småbarnen varifrån får dem sin energi! blir galen ibland.bara busar upp varann=) dem bråkar ena minuten leker andra heeeeeeela tiden...rätt energikrävande skulle jag säga=) om inte annat för deras mamma hehe. jaha så har ja fått ont i halsen IGEN fan vad trött jag blir!!!! hoppas på att det är över till i morgon...då ska vi nämligen få besök ända från rejmyre!



Av sanna - 28 september 2011 18:34

gick bra=) lina o ramses kömpar på bra;)! fax va kanon fin idag!sååå skönt höstväder älskar hösten lagom varmt=) jag höll dock på o dö för ja blandade ihop hästarnas mat o trodde ja haft ihjäl fax men efter ett samtal med angelica kunde ja andas ut men FYYY vilken panik!


nu ska vi bara kladdkaka önska mej lycka till är ju inte direkt nåt bra på o baka...mest är det såklart smeten vi är ute efter haha!


     

ut!

Av sanna - 28 september 2011 14:07

jag tror på o va ute med barnen när dem är sjuka måste ju vara bättre istället för o va inne med alla baciller=)  + att de somnar så gott sen hihi


har precis beställt MASSA lökar och så ett träd, ett träd som är silverfärgat året runt läckert ellerhur! hehe kommer bli tulpanhav i vår snyggt!

Av sanna - 28 september 2011 11:37

idag är det bättre med kisseriet i allefall dock vaknade alicia med ihopsatta ögon pluttan..näsorna rinner o humöret tryter på dem små hoppas på mindre snor snart!!!!


idag tog vi en bolibompa morgon o frukost i sängen=) jädra väder sådär grått o mindre uppiggande...vet inte vad vi ska hitta på idag...så tråkigt när vi inte kan gå till öppna förskolan! vill absolut inte sprida detta skitvirus! kanske åker vi till stan hmmm vet inte..ikväll ska ja o lina till hästarna iallefall =)


hej hopp

Av sanna - 27 september 2011 19:22

för panodil=) så ut i fina vädret igen o köra apport med Zeb, har varit på latsidan vad gäller honom ett tag o träningen men känns som det blir bättre, han var kung o hade inte glömt ett kommando!!


alicia bara älskar insekter, förut lekte hon med en gråsugga härom dagen med en tvestjärt och grejjen är att hon är sååå försiktig med dem, hon har inte haft ihjäl en ända o ända hanterat vääääldigt många. grodor och sniglar är såklart också favvoriten. Hon vet dock att mamma inte älskar kryp och visar mej på avstånd=)


Stefan o alicia var i djuraffären i lördags och köpte en liten herre som alicia döpt till Albert!


pappa visar hur man håller=) (nakenfis alicia som alltid) hihi

   


Av sanna - 27 september 2011 16:26

hur sjutton kan år gå så fort?????? min bäbisar på dagis o jag jobba....UUUrk!

Av sanna - 27 september 2011 16:01

så börjar allt om feber igen stackars alicia....elias hals är heller inget bättre...o ja tycker alicia kissar mkt så i morgon blir det o lämna urinprov...lustigt virus om dt nu är det...först hade de feber o ögoninflamation sen direkt hista o o nt i halsen o feber...nu verkar det också hoppat ned i urinblåsan mkt konstigt o vc säger bara att jag ska avvakta....


vi hann iallefall vara ute halva dagen i det fins vädret=)o göra lite nytta=)

    bara en bild på mina monster o deras favvorit syssla!

 


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards