Livet med min underbara familj

Alla inlägg under november 2010

Av sanna - 30 november 2010 21:02

har vi hälsat på hos therese,tomas,lucas,sara o lilla agnes sååå söt sååå=) växer så det knakar! kul det var längesen nu!

Av sanna - 30 november 2010 20:59

      

               

   

Av sanna - 30 november 2010 09:51

vaknade 900 kl 930 ska lina o alicia ta kort på dagis var där kl 923 REKORD att ha 3 ungar klara på 23 min;) !!!! haha varför ska man försova sej just när det inte får hända?

Av sanna - 29 november 2010 19:11

vem som kan KRYPA DÅ!!!!! 6 1/2 MÅNAD INTE DÅLIGT!!!

Av sanna - 29 november 2010 19:03

bara förnamnet på alicia just nu!! blir galen.....annars så har det varit en bra dag, varit på stan med mamma o handlat kläder till lina=) mamma är för snäll!   jag köpte strumpor till barnen iallefall hehe. tagit fram granen idag men bara satt i ljusen såååå mysigt! snart blir det ett varmt dock inte så avkopplande bad men skvättande barn;)

Av sanna - 28 november 2010 20:38

har det varit lugnt städat det sista skönt. vi hade söndagsmiddagen o slapp köra i snöovädret! lina kom hem äntligen hehe hon har haft det jättekul och idag har hon varit med mamma o jocke på julmarknad! hon kom hem med många fina saker, dock mår hon inte bra alls så det är hennes tur att va sjuk.

  


jag mår lite sådär måste köpa nässpray så släpper det nog=) alicia har kvar den dumma hostan o elias är förkyld. stefan har klarat sej rätt så bra tror jag.

Kom precis hem från anna, snackat skit alltid kul;) natti natti!

Av sanna - 28 november 2010 00:54

på länge ! usch mej men här hemma har det varit sjukstuga länge nu. alicia har drabbads hårdast lilla gumman inte frisk än nu har hon den eländiga hostan kvar!! jag har lite bilder vilken dag vi gjorde vad vet i sjutton haha men men=) idag har vi iallefall bara varit hemma o städat o rensat o tvättat o möblerat om puh! susanne kom o hälsade på o vi åt pizza o kollade på film! lina bor hos ingrid o pappa i helgen, kul för henne snuttan de har åkt massa pulka o haft jättekul! tur det kan inte ut o åka med sjuka lilla alicia=/ får vänta lite till så hon orkar.


frida o linus var här vilken dag det nu va;) lilla tuwa är så duktig o kan sitta i stolen!!

    

frida gjorde mega (varm)smörgåstårta skitgod!

  

=)

  

här disskuteras det!

        

=) 

målarfiorna

     

lina visade svärdshow=)

   

tokunge

   

när de var som sjukast så åt vi väldigt mkt i sängen ja vi gjorde allt sängen hahaha väldigt mkt saker o smulor i sängen=) men som det ska va haha..här har lina gjort en överraskning till mej, en "god" sallad med det mesta i, mmmm vad ska man säga jag sa att jag var mätt ;) jag smakade dock!

 

så här röd blir killen efter promenad hahahaha

   

det här fubkade ju hihi

      

Av sanna - 23 november 2010 20:49

hmm vad har hänt sen i lördags..jo i söndags var det sändagsmiddag hos pappa, mycket gott=) innan det vet jag inte inget spec. i går var det slödag efterssom alicia inte sover så bra på natten hon är förkyld..lina o mamma åkte till simhallen och tränade, lina har blivit jätteduktig på o simma! vi hälsade på mamma en stund när vi hämtade lina, hon hade fått det jättefint med nya hyllor osv..idag har jag målat vardagsrummet klart en gång ska fortsätta i morgon för o göra färdigt=) perfekt när alicia är på dagis! blev klar lagom till o hämta henne...sen har vi mest myst jag o ungarna! lite strömavbrott blev det ju idag med hehe mycket roligt! vi har degat,bakat o ja lekt! inte gått ut dock efterssom det är ett hell o dra vagnen när de inte har skottat o stefan kom hem vid 1800. hundarna har bara ftt gå småsvängar, så är stefan ute nu istället! inte kul med snö och småttingar=) jobbigt för elias också när det blåser snöyra i ansiktet på honom.! på tal om Elias har har nu fått två små bissingar!!! så sööööööööt!


kram kram 

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards