Livet med min underbara familj

Alla inlägg under augusti 2009

Av sanna - 31 augusti 2009 22:24

Råkade ha fiskpinnarna inne lite för länge hahahahahha!

Jag har målat om lite möbler hemma...jag hade lite hjälp från Zeb ;)

Lite trött när hon äter kvällsmaten=)

lyckades få ett leende iallefall!

Av sanna - 31 augusti 2009 08:27

Angelina har varit hos mamma o Jocke i Loftahammar lö-sö! Vi åkte till landet med Linus o Frida..kvällen var jättekul=) Vi fiskade som gick som det skulle hahaha,vi dansade på grusvägen, låg och tittade på stjärnorna på halmbalar!!!detaljer håller vi oss för oss själva hahahahha;)


lillsyrran saknade storsyrran massor=) 

 

 

 Min prinsessa!

myspys

såååååååå mysigt med stubbåker o halmbal;)

 

 


Av sanna - 29 augusti 2009 09:26

igår var jag o alicia op hälsade på hos bellla o tilde=) så stor tilde blivit=)=) sötnosen!


På kvällen gick vi på ljusparty hos jessica! MYS!!

Av sanna - 27 augusti 2009 18:38

jag låter bilderna tala för sej själva=)


Av sanna - 27 augusti 2009 08:25

va uppe igår för ja hade så ont! kollade så jag verkligen inte va gravid o det var jag inte puh! men jag har för mkt vita blodkroppar i urinen=/ ska se om det blir bättre..

Av sanna - 26 augusti 2009 14:04

Det är en jättebra grupp med 6 hundar=) superbra ledare o massa skoj=) jag o stefan tar  Zeb varannan gång (båda är med varje). Igår fick jag vara hund för att se hur svårt det är för hunden att förstå, Hanna (kursledaren) använde en klicker o varje rätt klickade hon. Jag fick gå iväg medan de andra bestämde vad jag skulle göra. Jag fattade NOLL hahaha jag skulle ta upp en flaska ur en väska o lägga den på en gräsplätt en bit bort...jag körde fast vid att ta upp flaskan. Hon klickade fel en gång då jag rörde vid en skål...jag blev fixerad vid skålen och flaskan...där ser man hur viktigt det är att berömma RÄTT och berömma BARA det man vill att hunden ska fortsätta med=) kul lek!


kontaktövning

 

 inkallning

Fina fina hund=)

 Gos!

 

=)

va bara tvungen o lägga in en bild på Alicias fina bordsskick haha



Av sanna - 26 augusti 2009 10:59

vi hoppade medvetet över en räkning på elen eftersom den hade kommit bort av någon konstig anledning...fick inkassokrav det visste vi o accepterade MEN idag kommer en TILL! på hemtelefonen!!!!!!!!!den har vi betalat?eller herregud! nu fattar jag ingenting!?!?! KUL!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards