Livet med min underbara familj

Alla inlägg under juli 2009

Av sanna - 30 juli 2009 09:30

hihi vilken bedjande min=)

Av sanna - 28 juli 2009 09:41

nu är det inte bara mummel alicia ropar verkligen mamma !!!!!!!!!! åhhh så mysigt!!!! så fort jag är utom synhål kommer det MAMMAMMMAAAA

Av sanna - 26 juli 2009 19:53

äntligen är febern borta o lilla glada tjejen tillbaka nja nästan iallefall lite dåligt humör har hon fortfarande men nu leker hon lite mer iallefall så ja hinner med lite annat, blev storstädning idag! skönt. tur att pappa lagar all mat vetifasiken om ja skulle hunnit med det annars hehe! mums är det också!

Av sanna - 25 juli 2009 13:21

med pappa =) Stefan är hemma efterssom han ska på fest i kväll o till läkarn på måndag o vi var tvungna att åka till katten o marsvinen så min pappa följde med! haha hade rätt kul i går! pappa lagade tre maträtter o vi kom hit kl16 typ hahaha först lagade han potatis o korv (stekt) men han gjorde så lite så vi vart inte mätta! sen ville han grilla men vi hade inte köpt nåt grillkött så han grillade pot,korv o paprika hahahha o typ hälften ramlade genom gallret så det blev två pothalvor var o en korvbit o lite paprika så mätta blev vi INTE + att pappa hade hällt i vääääääääldigt för mkt salt i marinaden så det knastrade i tänderna BLÄÄÄ o han har varit kock hahahahhahaha sen blev det pannkakor! dem blev mumsiga, det blev även pannkakor till lunch idag...så NU är ja proppmätt=)

Alica mår inte bra alls 40.5 kom tempen upp i inatt=( varit lessen hela dagen idag..ja nån piggglimt o bus har det varit men mest tårar...hoppas det blir bättre snart...trött som f-n!

Angelina kunde köra själv=)

Av sanna - 24 juli 2009 13:58

Jag vill bara påminna att om man vill ha bilder från bloggen kopiera då dom INTE utan be om orginalet efterssom bildkvaliten försämras när jag laddar upp bilden till bloggen!

Av sanna - 24 juli 2009 13:39

igår var jag,Alicia o Angelina o hälsade på lilla Tilde o Bella=) Bella lagade som alltid supergod mat!!! o käkade chokladkakor o cola haha ...lilla Tilde hade så ont i magen=/ lilla gumman!

 

Alicia kändes varm o riktigt feber hade hon fått..tror det beror på framtänderna som snart tittar fram, i natt hade hon 40,3 och låg o log med hela ansiktet! underbarn säger jag bara! jag vet en del som gnäller vid 37,7 hahha nu har hon fortfarande feber men är skapligt pigg ändå, äter bra o allt!


minen då!!!



Av sanna - 22 juli 2009 23:04

mmm så har man ett blödande sår i bröstvårtan! AAAAAAAAAAAAAAJ!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards