Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av sanna - 3 juli 2009 21:14

Igår fick Jag och Stefan ta en alldeles egen fisketur och susanne o peter var barnvakt, vi hade vovven med oss och han skötte sej super!


Idag har det varit lite av en otursdag=) hahaha Det var så himla varmt så vi gick ner för o bada, ingen hade mer är badklder på sej o alicia satt i blöja i vagnen...DIREKT när vi kom ner kom regnet!!!!! o inte nog med det HAGLET! som tur var hade jag packat med ett stort täcke som vi skulle suttit på, det la jag över vagnen och så kröp jag och Zeb under täcket..alicia så lite förvånad ut när alla vi skulle "dela" vagn=)..stefan o lina tog skydd under ett träd o en handduk...stackars susanne o peter som inte hade mycke till skydd! Det gjorde rejält ont de där haglena!!!! efter ovädret gick vi upp och hoppades på sol igen men den ville inte visa sej mer idag....


o så var det hästarna! det går ganska bra..lille harry har jag inte gjort så mycket med utan jag föröker få envisa wilma att gå fram! Förra gången försökte jag allt utanför hagen men det gick inte så bra...Så idag satte jag upp i hagen. liksom förra gången utan sadel..lättare att fastna om ja ramlar av i sadeln..så det fick bli utan=)..Hon gick såklart inte fram utom när jao  fladdrade till med min tröja (annars hjälper inte ens spö o ja hatar att behöva piska fram hästar) harry blev rädd o drog i väg liksom Wilma=) så av flög jag ! men upp igen..gjorde likadant men lite mer diskret o hon for iväg o jag föll av igen! MEN tredje gången gick det jättebra hon skrittade glatt väg så då blev ja nöjd o avslutade passet=) jag tycker inte man ska avsluta när det går dåligt utan när det går bra! därför far ja upp igen även fast det värker lite här o var hehe


Vi har haft besök idag av Daniel o Stina och lilla Bella! KUL! massor med valplek!!!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards