Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av sanna - 9 juli 2009 09:24

är att jag blir så fascinerad av Angelina som storasyster, jag kan inte minnas mej själv så engagerad, ett exempel är att när ja går på toa, då sätter sig Angelina direkt hos Alicia, ja behöver aldrig säga det gör hon automatiskt. Eller när Alicia ställer sej lite farligt upp då är syrri där o säger : men Alicia du är livsfarlig! o så sätter hon ner henne, när hon stoppar nåt i munnen är hon också framme, självklart inte hela dagarna det är inte så jag menar utan ändå att hon ser dom här sakerna när hon är bredvid!hon har alltid ett litet vakande öga på sin syster. När hon blir väckt av att lillan drar henne i håret (hon är superhåröm) då tittar hon på henne tvingar fram ett leende och säger nej men tillande röst åhh jag bara ser hur det kokar i henne men hon håller igen.  kan inte komma på mer just nu men jag älskar att se dom två ihop! angelina är alltid så ödmjuk och underbar är så stolt över min tjeja. att hon kan visa sån förståelse och sånt tålamod det beundrar ja henne för! det är inte lätt med 2 bäbisar i huset! Alicia avgudar sn syster det syns på lång väg!


den där svartsjukan o allt som alla va så rädda för har ja inte sett än, självklart nån liten kommentar nån gång men inte alls så...ja tror det kan bero på åldern mellan dom och också att angelina kan få va liten också och hon behöver lika mycket gos men mamma som Alicia. Angelina brukar vilja gossa som hon säger en liten stund innan hon somnar och det är så viktigt för henne, hon kan leka en hel dag med sina kompisar men den där stunden på kvällen är livsviktig, men ibland vill inte jag pga olika saker då kan hon ligga vaken tills ja kommer ändå så envis är hon hehe

Av sanna - 9 juli 2009 09:21

till patrik som fyllde 20 år igår! vi var där o käkade smörgåstårta o träffade släkten=) mycket trevligt!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards