Livet med min underbara familj

Alla inlägg under juli 2010

Av sanna - 31 juli 2010 21:20

med ingrid o dom härom kvällen o alicia älskade salladen hahaha inte så vanligt direkt! det va såna där blad i mixsallad hihi hoppas hon inte äter upp hela trädgrden sen bara hihi

  

 sötis, här sa jag bajskorv o då blir det bus smilet!

  gullunge  

puss!

  

Angelina cyklade förresten idag på sin nya fina cykel hon fick av mormor! det gick jättebra bara några småsår o en krash i busken men upp igen o sen gick det bra ! stolt mamma o pappa!

Av sanna - 31 juli 2010 13:24

När mamma vill ha råd
har mormor ofta svar
för hon kan ösa ur
all kunskap som hon har.

Hon ställer ofta upp
när kaos hopar sig.
För barnbarn gör det svårt
att bara säga nej.

När barnbarn växer upp
finns mormor där som stöd.
Sin kärlek och sin tid
hon ger i överflöd.

Och fast det sällan sägs
är tacksamheten stor
att ha en sådan skatt
som mammas goa mor.


den stämmer bra in på dej mormor  

Av sanna - 28 juli 2010 10:02

jago barnen har varit hos ingrid o pappa i två nätter nu=) jag o ingrid har ju våra små projekt haha...precis målat 6 köksstolar vita, blir skitsnyggt i hennes kök. har en väggmålning o slutföra oxå, playboykaniner till syrran. skönt o komma hemifrån lite=) hemma har jag ju ännu mer projekt haha, har fått ny färg nu o ska göra om randen IGEN. tappar lite lust dock när det blir så fel! annars hade det ju vart klart på ett kick. ni som inte vet så målade jag den grå randen i köket svart. färgen torkade dock aldrig och går o dra bort som gummiskinn. de på coop hade inte direkt nåt svar på varför o jag fick en annan färg men nu måste jag ju slipa o göra om allt inte så kul. övervåning är ju oxå kvar o det är ett STORT projekt. hm tar nog köket först..=)


hej hopp

Av sanna - 26 juli 2010 15:05

i helgen var vi på landet, susanne o peter var oxå där=), det regnade ju men det va kul ändå! fiske blev det ganska mycket o det nappade bra=)


vrålsnygga fiskare hihi

      

lilla killen kan rulla över från rygg till mage utan problem nu=))

          

ligger så skönt på skinnet

  

alicia älskade bilarna=)

  

det går faktiskt vara ute o röja även fast det regnar!

    

Av sanna - 26 juli 2010 15:03

en hungrig liten krabat=)

  

hmmm konstigt ett lingon hahaha kolla minerna haha

  

  

  

älskar när pappis kör bilspel!

  

så fina

    

Av sanna - 21 juli 2010 22:52

      

    

              

Av sanna - 20 juli 2010 11:08

japp i morse vände sej skrutten från rygg til mage 2 gånger! det är rätt duktigt för o bara vara 2 månader!

Av sanna - 19 juli 2010 19:50

glömde ju skriva i går när lille skiten blev 2 månader!!!!!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards