Livet med min underbara familj

Alla inlägg under januari 2013

Av sanna - 31 januari 2013 21:21

nåt ja längtat efter ett bra tag är o cykla med lenny. det gör inte så ont i bäckenet. idag gick det ju! ingen is jippie...haha jo om inte sadeln va paj så mitt arsle blivit dygnsurt o jag varje trampsteg klämde magen med låren hahahaha fy satan det va jobbigt=) men det gjorde iallefall inte ont!!!! nu börjar det bli tufft med värken ...har ju hållt på ett par månader men nu är det ju lixom så nära =)) så på nåt sätt blir det värre då...jag är en sån att ja MÅSTE gå ut o röra på mej för annars skulle ja bli knäpp! så det blir ganska jobbit när kroppen o huvvet inte sammarbetar menmen snart är miraklet här o värt är det allt!

Av sanna - 31 januari 2013 16:44

Tur att stefan är King på o hämta hästar: ))

Av sanna - 31 januari 2013 08:43

Inte vill man gå upp när man har såhär mysigt: ))

Av sanna - 30 januari 2013 19:35

ja stefan har ju tänkt o träna o köra en nyttigare diet=) vi hänkar på med minimjölk o fullkornspasta, men jag smög nog ner lite sockerföda till mej hehe man kan ju smyga hihihi men annars jättebra med nyttigare mat till barnen=) lina rynkade lite på näsan men finns inga chokladflingor eller risifrutti till frukost ja då år man gott äta den nyttigare varianten;) men hon hurrade till bulgur o blå mjälk hehe. men aldrig att vi smarkar hans nästintill svarta flingor hahahah. 


lina red idag på ridskolan....shit va duktig hon är jag va nog aldrig sådär lärd i den åldern, en mkt lycklig tjej då hon fick ha den nya hästen, som ingen annan haft än;)

Av sanna - 30 januari 2013 11:48

Lillen komsikomsi ;) blandade känslor, det kommer ju kännas liksom men hoppas på en snabb kille som Elias gärna ännu snabbare, Stefan vill dock ha lite tid på sej den här gången, han gillar inte tanken på hemmafödel hehe

Av sanna - 29 januari 2013 22:59

Haha det funkar!; )

Av sanna - 29 januari 2013 22:55

                                                                                                                                               

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards