Livet med min underbara familj

Alla inlägg under maj 2010

Av sanna - 31 maj 2010 18:40

orken kom lite tillbaka, men man kanske ska vänta med o städa massa till precis innan helgen (lina fyller=gäster kommer) så man slipper städa 100ggr om=) hmm nåt o fundera på haha, gräset tar vi i morgon iallefall..stefan klippte häcken på framsidan idag, blev mega fint=)

Av sanna - 31 maj 2010 15:48

hela hemmet ser ut som skit oxå! städar jämt men orkar bara inte nu!

Av sanna - 31 maj 2010 15:44

japp nu kommer det! tröttheten! hjäääääääälp!!!!vill sova en veckaaaaaaaaaaa!


idag var det en väldigt jobbig dag oxå! först var vi på banken men kön var oändlig så vi åkte till fk istället. där skulle såklart båda småbarnen skrika när vi satt med fk tanten o fyllde i papper, elias var hungrig o när jag gav honom mat blev alicia arg för hon inte fick sitta i mitt knä. alicia var lessen i bilen så fort vi åkte. bara hypergnällig hela tiden. efter att vi gjort vårt besök på banken åkte vi hem o vilka sover lagom till vi kommer hem! JO ALLA TRE tom Lina hon tyckte nog det var tråkigt o åka! typiskt! alcia o elias sover som stockar nu! ja vet att jag med borde det nu oxå men jag har hund o gå ut med nu, måste passa på.


PUST!

Av sanna - 30 maj 2010 20:06

    

ÄLSKAR LEVERPASTEJ HIHIHI

  

sötis

  

Av sanna - 29 maj 2010 10:22

o så är Elias genom förskyld.......=(

Av sanna - 28 maj 2010 22:14

trodde kanske inte att jag skulle klara det men tänkt att det kan gå så bra även fast alicia har varit så sjuk! stefan har nämligen jobbat från morgon till sen kväll i 2 dagar nu så jag har haft allt själv=) och jag har hunnit med hemmet också ;) visst har jag sagt till stefan o ta en paus lite då o då men han har inte kunnat det hehe jag har haft det så mysigt med alla tre! dagarna har känts långa, längre än de brukar som tur är! tom hunnit med båda hundarna=) jag ville bara skriva lite om det för jag trodde inte det skulle gå, shit tänkte jag när alicia skulle bli sjuk första veckan som lillebror kom, så sen när hon är frisk så kommer det ju vara a pice of cake hehe!


ikväll sover alicia o lina hos mormor ingrid bara för det är så kul;) väldigt vad tomt det blev hemma=( fast nu ska lillen få lite egentid =)


innan de åkte var berlinda o ingrid här ett par timmar, ingrid hon fixade disken o lagade mat o massor MAN TACKAR=) skönt o slippa ibland ;) det är nåt med mammor o vilja fixa när de kommer likadant med min mamma=) o stefans mamma hehe HMMM jag antar att jag kommer bli likadan hahahahaha


koncentrerade stefan hahahha

 

snygga barn va ;)

     

"tonåringarna"

   

jag vakar så fint över elias=)

   


=)

Av sanna - 28 maj 2010 14:30

febrig alicia, hungrig elias, söt lina! hela famnen full med gullungar!

  

bvc

Av sanna - 27 maj 2010 16:49

alicia är fortfarande sååå sjuk...massa feber o hon är så ynklig...MINA MAMMA sa hon idag i sängen o höll fast mej=) hon tycker hon ska ha sin mamma för sej själv nu när on är sjuk=) men hon får ändå dela famn med lilla killen=) det går såklart bra men jag hoppas verkligen han inte blir sjuk!!!! är livrädd=/


idag var ag elias o lina på bvc nu väger killen 3860g =)

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards