Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av sanna - 15 maj 2010 23:44

Under det aktiva skedet av förlossningen gör du av med lika mycket kalorier som en maratonlöpare gör av med varje timme. Dessutom kanske du kommer vara vaken i ett dygn kring förlossningen.

Av sanna - 15 maj 2010 23:29

det trodde jag aldrig!!! gåt längre nu än de andra två!!!!! mammas lille pojk! det som jag tycker ska bli skönast när jag fött är att slippa gå o pinka hela tiden hehe mega törstig hela tiden=pinka hela tiden! det är stor förbrukning av toapapper här hemma hihi, o sen ska jag gå ut o springa! o göra en volt också tror jag=) för mer ont tänker ja inte ha!


men allt bestyr är det värt för gud vad vi längtar nu! o gud vad jag inte kommer längta när jag väl ligger där o krystar hahahahha, men precis efteråt åhh det är såååååååå magiskt!


just nu har han hicka btw ;)


idag ha det verkligen varit sommar! varit ute hela dagen=) vart o köpt en eldriven häcksax! jättekul o klippa och så enkelt! susanne o peter var här o grillade med oss helmys, det måste göras om snart! vi skulle gått bort till åsa o uffe MEN jag orkar inte gå bort till nån inte till nån vän hur illla det än låter, jag vill bara va hemma o vänta nu=) jag har blivit helt osocial på senaste 2 veckorna...orkar bara inte.....det är en annan sak med familjen..det orkar jag....kanske låter helknäppt.....förlåt isåfall..

Av sanna - 15 maj 2010 08:47

åh..förvärkar hela efterm o kväll igår...helt slut...nu känner ja inget igen..dom kommer väl i efter/kväll igen!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards