Livet med min underbara familj

Alla inlägg under augusti 2010

Av sanna - 30 augusti 2010 08:16

usch vilken hosta alicia har fått...i natt var det inge kul! elias har också hosta men mildare som tur är..stefan är fortfarande glödhet stackarn..lina mår bättre så hon är i skolan=) jag är inte sjuk ÄN.

Av sanna - 29 augusti 2010 11:03

förutom jag som tur är. nån måste ju orka=) ungarna o stefan är förkylda o har feber=(

Av sanna - 29 augusti 2010 10:57

flickkläder  

pojkkläder

   

ytterkläder

   

Av sanna - 25 augusti 2010 18:27

bella köper en boll

  

zeb vill oxå ha bollen=) (i bakgrunden)

 

sötisar

   

alicia åt dock upp några pengar hahaha (papper)


leka med lillebror

   

hehe

sjunger=)

   

angelina ligger sjuk tyvärr men orkar leka lite då o då...stefan är fortfarande sjuk..halsont. alicia hjälper mej i tvättstugan o tyckte det va kul o lägga handen på trumman när maskinen centrifugerade men sen satte hon munnen mot o jag höll på o dö av skratt vilket ljud hon lät som en bubbelmaskin =) svårt o föklara men kul var det! lite farligt så hon fick sluta såklart hahaha    

Av sanna - 25 augusti 2010 10:06

angelina skulle sova under trappen hahaha hon gjorde det också men på natten väckte jag henne o så fick hon gå till sin säng för ja tyckte det såg så oskönt ut =)

  sötis ville inte ha sin pannkaka bara leka med bäbisen=)   oliwer mumsade iallefall  

alicia har så mycket jobb med alla sina barn=)

  

slappar med syrran

  

tänk redan över 3 månader!! min fina kille=)

           tryck på bilderna så blir dem större!

Av sanna - 24 augusti 2010 12:56

i helgen har jag o Elias varit med daniel o stina hos bellas uppfödare i Tierp. va hur kul som helst o vilka fina hundar!!! vi fick bekräftat att bella är en liten bitch som behöver tas ned på jorden hehe här några bilder på när bella o lasse lekte.

          

Agelina,Alicia,stefan o susanne var på atridlindgrens värld hela dagen o hade det jätteskoj!

        

     

   

                  

  

Av sanna - 24 augusti 2010 12:54

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en
tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde
ihop med 7 män, den slampan, Pippi jagades av soc och var dopad,
Törnrosa "slackade" i typ 100 år, Askungen blev utsatt för psykisk misshandel, Ferdinand arbetsvägrade, Emil söp sig full i unga år och
Karlsson på taket var mytoman och egoist!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards