Livet med min underbara familj

Alla inlägg under augusti 2010

Av sanna - 13 augusti 2010 23:20

ja den har inte stigit utan hållit sej kring 38.3 idag skönt. plutten har dock mest ägnat dagen åt att sova. inte alls nåt gnällig!han hinner inte yttra ett pip!konstigt det där jag kan känna på mej att han är hungrig även fast han inte hinner säga ett pip hehe. men åhhhhhhhhh vad han har börjat skratta det är sååååå himla mysigt..han gillar när man hmm hur ska jag förklara tar i hans händer o liksom "skakar" dem mot honom så det killas på magen jag tror ingen fattar vad jag menar =).. o sen gillar han när man pussas o helst på halsen en liten killig herre=) 3 ungar är inget när man har en sån nöjd liten kille!!!


alicia ja hon växer o gud vad hon bubblar! är så mysigt! lite trots finns det allt haha o hon vet mycket väl vad hon får o inte får göra då gör hon busminen o gör det igen haha..


Angelina har börjat ha hemlisar för mamma..! hon hade ju två kompisar här igår o jag fick inte veta mycket, frågade jag så var det hemligt=) först vet mamma allt nu ska mamma inte lägga sej i haha o sen har dem kommit i åldern att mystiska tanten o svarta damen finns jooo det kommer jag ihåg...men det kommer från hennes lite äldre kompis hon tutar i lina massa läskigheter, gillar jag inte.=) o attityd hade hon mot mej fy!! lina lyssnar inte ignorerar vad mamma säger ahhh! o värr blir det men jag har inset att jag måste bli hårdare! för hon kommer undan med saker alldelles för lätt men förut lyssnade hon direkt det gör hon inte längre kan ja säga. hon börjar bli stor skrämmande!! tänk sen när mamma är pest o inte får veta ett smack nää det kommer jag inte klara.men jag tror att allt är hon mammas LILLA flicka än hon är ju bara 7 år men ibland känns det som hon är så stor, det går upp o ner! aja bara lite tankar inte lätt o va mamma=)

Av sanna - 13 augusti 2010 10:29

i natt har lina haft 2 kompisar här igen=)...lina är en riktig hemmafis o dom är alltid hos oss..jag var likadan o samma med stefan udra varför det blir så=) kanske är man för snäll haha men det är både skönt o lite småjobbigt efterssom det vänder ju upp och ner på hela övervåningen...o jag får städa..! o så låter det som 12 elefanter däruppe hehe...men klart de ska ha roligt!


igår fick lilla killen feber=(...han sover nu men det som är bra är att febern har stannat vid högst 38.6 så det behövs inte massa panodil. hoppas det går över och inte blirr värr.

  


Av sanna - 11 augusti 2010 21:05

Grattis linus o frida till världens finaste tuva!!!! vi älskar er jättemycket och tänker på er!!!!

Av sanna - 10 augusti 2010 10:32

riktigt skönt o gå med liten vagn igen=)) så nöjd så!


idag var det första dagen för alicia på dagis efter sommaren. gick kanon hon kände igen sej o började leka direkt!!! jag var bara där i 20 min hon blev inte ledsen när jag gick puh!!

Av sanna - 9 augusti 2010 18:56

köpte en vagn idag till elias, så ja slipper köra stora vagnen överallt när jag bara har honom nu när alcicia börjar dagis o så är det smidigt efterssom jag har ju inte alltid båda;) köpte den för 300kr tycke jag var ett fynd=) både sitt o ligg så den kan vi ha länge;) nu ahr vi "bara" 3 vagnar haha

  

nya babysittern som ja fyndade på myrorna för 40kr åhh älskar när det är billigt =)) här sitter killen bra!

    

Av sanna - 8 augusti 2010 21:29

längesen ja bloggade bra nu fyfy men här är lite bilder från när vi var hos ingrid...varit där mkt nu under hennes semester=) tog med kameran 1 gång iallefall hehe


måla!

  måla morbror med           

mina knäppa syskon hihihi o gullet lina

       

mormor ingrid o lilla jag

     

busfröet

     

berlida bjöd på banan med choklad mumma

   

sen blev det spa

     

alicia ville såklat oxå va med hahaha

     

gullis

    

Av sanna - 6 augusti 2010 14:33

o vem kissade på pottan igår då=) JO alicia!!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards