Livet med min underbara familj

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna - 29 oktober 2011 11:13

det blir inte att jag bloggar för man sitter med FB men här kommer lite bilder iallefall=)


mina sötisar


inte jättekul när skålen spricker när jag vispar pannkakssmet!!!

  


alicia fyller ju inte än men hon har redan fått sin present från oss, saker på blocket finns ju inte kvar så länge=) 

       


köpte samtidigt ett bord som ja är mkt nöjd med=)

  


bästa som finns o torka o plaska=)

 


SKYLDIG!!!

 



Härom kvällen så somnade småbarnen tidigt o jag o lina överasskade stefan med mys! var väldigt mysigt o bara vara vi tre en stund, lillasyster vaknade men då hade vi hunnit ha vårt egna mys=) 

 


nöjd med sin one pieace

  


min glada tjej!

 

nu vaknade jag =)

  

tränar trolleritrix

  

haha jag säger inget haha

   

Av sanna - 10 oktober 2011 09:54

en tjej från kulturskolan har varit med linas klass i sex veckor o tränat in en dans som de visade upp idag! sååå duktiga...jobbigt tycker ja o se sånt tjuter nästan haha

     


en till glad nyhet var också att linas klass vann miniOS ! de hoppade längdhop,sprang o allt som har med friidrott o göra hehe...lina är ju inte direkt jätteintresserad o tyckte hon va sämst! men det var så skönt när hon fick lite bekräftat att hon inte är så dålig som hon tror=)

Av sanna - 10 oktober 2011 09:48

DEN DATORN MED KORTEN HAR PAJJAT korten är det ingen fara med men kommer inte åt dem nu....puss o kram

Av sanna - 10 oktober 2011 08:33

torsdag var en mkt regnig o tråkig dag! en senare på kvällen kom räddare kristina o vi drog o fikade o såg bio mycket behövligt;);)


fre hade vi riktigt svensson mys hemma så skönt!!!!


lör kom susanne o vi käkade god middag=)


sön red ja o lina gick SKITBRA för lina! ramses var så duktig o lina överlycklig hehe


snart ska ja o barnen till lina i skolan för hennes klass har tränat på en dans i 6 veckor o idag är det uppvisning!!!


det är kul o leka med karamellfärg;)

     

Av sanna - 5 oktober 2011 21:03

förra veckan fick vi besök av jessica o barnen=)

     lunchade på pinocchio mums=)

      en sån liten tröttis=)  sedan hundvakt åt bella o buster o barnvakt åt oliver när jessie o barnen var iväg en sväng=)

   hihi     svarta trion vaktar=)         måla bella fiiiin   o lite till=) sen blev det middag=)

  --------

syskonkärlek!

  i helgen blev det landet fre- lör, vi åkte själv pappa o dem kom lör xså vi bara avlöste varann de behöll elias för vi skulle till grannen på party=)

                såhär normala är min familj hahahaha ------

sön var ingen rolig dag efter fest men men det får man ta! jag o kristina åkte en sväng till stallet=) mån hmmmm kommer inte ihåg...tisdag blev det öppna som föressten inte är så kul längre hahah elias kramar omkull andra barn eller så slår han dem ;) ganska mkt pärs o va där haha...idag har ja o lina ridit och det gick super! nu är det o lägga barn som väntar så natti!   



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards