Livet med min underbara familj

Alla inlägg under april 2011

Av sanna - 26 april 2011 21:49

för mkt projekt ute nu så hinner inte sitta här=) men ska uppdatera lite om det jag har bilder på!


först skärtorsdagen som vi firade i stallet o gick påskrundan med hästarna sååå kul!!!


angelica pyntar häst=)

  lilla ramz!

  mmmmmmmmmm

  elias kollarn in hästanr lite suspekt hehe

  min fina faxi!

  alicia kan oxå borsta=) med lite hjälp av frida!

       drunknar i hjälm=)

  sötnöt

  time too go!

        

vi har även varit på picknik med susanne,peter o patrik helmys!

 

gott med smör hihi 

      kärlkes paret hahahhaha

  o på grillmiddag hos mamma med daniel, stina o bellis=)


dem är rätt lika haha

 


lina vill INTE va med på kort;)

  gumman!

      gött i solen!

  lilla talibanen

  Idag har vi släppt ut sköldidarna på motionsrunda i trädgården...snart är deras inhägnad klar fattas lite växter o så bara o vatten i dammen såklart=)

  anton

            ebba

     både fåglar o hunden nyfikna=)

   

Av sanna - 12 april 2011 20:56

coola va!

 

Av sanna - 11 april 2011 11:52

leker i kojan=)

 nu jäklar syrran ska du oxå få stryk!!!

kolla hans min hahahahahhahah

    

                

Av sanna - 10 april 2011 22:35

i helgen har det varit mkt=) men jag skriver om det viktiga om lilla Elias. Han har varit sjuk i en vecka nu och i tisdags var jag på VC för o se vad det är för något, läkaren lyssnade på lungorna o sa att det inte var något, han tittade varken i öron eller hals, i onsdags var vi på BVC för 10 månaders kontroll så då bad jag även den läkaren att titta på Elias han lyssnade på lungorna men inget mer o sa att han var ok. trots att han hade hög feber men ingen undersökte honom nämre, inget blodprov inget. så i fredags natt skrev Elias väldigt mkt och jag förstod att nu har han ont! fortfarande feber...så i går var vi på jourvc och där såg de att hans snabbsänka låg på 107 och han hade dubbelsidig öroninflamation och halsfluss. lungorna lät bra. vi blev skickade till barnavdelningen så de kunde ta mer blodprover för att se så inget annat var galet. då steg snabbsänkan till 115. vi fick antibiotika och åka hem, var där idag för återkoll snabbsänkan låg på 126 men Elias är mkt piggare o äter bättre så vi fick åka hem, antibiotikan hjälper=) sänkan kommer sjunka men det tar ca 3 dagar.  usch vad besviken jag är på lambohovs vårdcentral!!!!!!!!!!! det är farligt för en sån liten kille o må så och så onödigt att han ska behöva ha ont så länge för de är inkompetanta!!

Av sanna - 7 april 2011 18:31

nu är ingrid här o har lagat 7 maträtter NICE!!!!! LYX!!!


annars har det bara varit en vanlig skön dag.

     pappa o elias tränar

      lillebror sov här inatt oxå;)

 

Av sanna - 7 april 2011 11:53

sötnosar! elias är inte helt nöjd men han är ju så söt så man dör!

 

blänger ilsket på alicia haha 

         

Av sanna - 6 april 2011 18:08

idag har ja o småbarnen varit o handlat med åsa och som det brukar blev det lite kaos,stress och humörsvängningar hahahhaa och som jag brukar säga ALDRIG mer men det blir det såklart;);).  elias hade ingen feber i morse men när vi kom hem hade han 40 grader IGEN! om han kunde bli frisk snart.....köpte en megafin tavla till småungarnas rum på ikea älskar den!

  vet inte vad ja hade för inställning på kameran men orkar inte ta en ny bild..

   lina fick ätbara pengar hehe

  en smörig son=)

  alicia ligger o lyssnar på sin cd

 



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards