Livet med min underbara familj

Alla inlägg under december 2008

Av sanna - 30 december 2008 14:34

Idag har vi varit o vägt på BVC 4960g!!!!



Av sanna - 28 december 2008 20:58

Idag skulle Angelina visa en cirkuskonst! och ramlade! Med ett jack i hakan blev det snabba ryck till akuten för o sy två stygn! Ont, Ont men så duktig!! Min älskling=)





Av sanna - 28 december 2008 12:23

hej!


Igår var på släkt träff som Solveig och Veine hade ordnat! Super trevligt och jätte gott allting....det blev smörgåstårta,vanlig tårta o massa godis=)..Tack ni hade ordnat allt så himla fint=)

Min fina o underbara familj!

Av sanna - 25 december 2008 23:46

Juste! det hände en kul grej härom dagen! lilla Angelina hahaha hon kom ut till mej o sa "mamma lova att du inte blir arg" -nej jag lovar- sa jag o följde henne till toan där något hade hänt...jag höll på o garva ihjäl mej!!! "jag skulle bara kissa o fastnade så den gick sönder" sa Angelina....jag har ingen aning om hur sjutton hon lyckats ha söder ringen så pass hahahahah



Av sanna - 25 december 2008 23:20

Det finns ju delade åsikter om amning...man hör ju msk som inte tycker det är ok att amma offenligt!det gör mej så himla arg...ja menar det är ju ok med nappflaska vilket inte alls är lika naturligt och vackert (nu menar ja inget iilla mot de som inte kan amma av olika anledningar) men just att en del ska känna skam för man ger sitt barn mat i affären!!!! jag ammar vart jag än står eller går!!skäms inte!våga bara säga nåt illa hehe!


tog lite mysbilder..hoppas kunnat fånga lite av myset!

 

Här skulle vi ta lite fina kort på oss tre, vilket är lättare sagt än gjort hahahahaha vi började asgarva istället hihihihi

 

Här ville angelina ta kort så hon fick se hur lika hennes o alicias näsor är!!!ellerhur!!!

Söööööööötaste profilen!!!




Av sanna - 24 december 2008 18:48

Tack för ALLA fina julklappar!!!!!! ganska bortskämda små barn har man! men det är ju bara jul en gång om året =) Jag och stefan fick också mycket fina klappar!!Rätt bortskämda vi också!


Det blev en skön julafton hemma...sitter nu o är rätt trött ändå=) dagen började med att Angelina vaknar på natten o öppnar sitt paket som tomten lämnat! Hon somnar sedan om=) 


Så här fin barbie fick jag!


Vid lunch kom mamma o TOMTEN..tack Jocke!

 

Vill inte krama tomten!

jag såg mamma kyssa tomten jag hahha

Efter paketöppngning blev det god julmat med precis lagom med mat o BARA det man verkligen gillar!

 


Efter maten öppnade vi alla paket..Sedan kom Solverig o Veine med mer paket=)...Sedan kom Daniel o Stina med mer paket


Daniel kan sina grejer hehe

 ....Sedan kom susanne o peter med mer paket...Sedan kom Ingrid, jimmy,berlinda o morfar med mer paket...hahahah ja full rulle heeeeeela dagen men super trevligt o kul!!!!!


sagoläsning=)

vill inte va med=)

så ja nu blev det bättre!

 roligt sålänge man fortfarande kan tycka kalle är farcinerande hahaha

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

självklart bjöds det på show!

 pusselstund

studslina=) med munnen full av choklad!

 


Av sanna - 24 december 2008 10:57

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!!

Av sanna - 23 december 2008 19:33

STÄDA STÄDA STÄDA!!!!!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards