Livet med min underbara familj

Alla inlägg under februari 2013

=)

Av sanna - 28 februari 2013 16:58








  sötalicia på dagis=)


 


sjukt bra tips! låt ungarna stå i varsin vagn därifrån kan de ta varor från hyllorna o packa upp UTAN att springa omkring men ändå vara nöjda;))

 


öppna förskolan

         


sötnosar

 


lina sminkar syskonen till monster!

   

Av sanna - 27 februari 2013 09:56

Alicia och Elias håller varandra i hand på väg till dagis,Alicia säger jag älskar dej så mycket. Elias: jag älskar dej oskå ! Alicia: vi ska aldrig mer bråka. Tror ni mamma smälter!!!!

Av sanna - 24 februari 2013 19:40

idag har vi haft en kanon dag tillsammans med rikard,sanna o alla barnen=) 

                         


lite från valpbuset i stallet=)

     

o så magen förstås=)

   

Av sanna - 20 februari 2013 16:41

Idag har jag o lina haft mysdag bäst o passa på;) det blev stan,Kinamat o lite shopping. Sen vidare till bm o nu är han fixerad! I morgon o fre så får även småbarnen lov får se vad vi hittar på:))

Av sanna - 16 februari 2013 14:00

Av sanna - 6 februari 2013 16:39

allt såg fint ut=) lillen hade sjuknkit så på kurvan pekade det rakt ner, trodde han krympt hehe men han hade lagt sej tillrätta=))

Av sanna - 5 februari 2013 08:51

konstiga regler inom barnomsorgen! jag har ändrat så jag har barnen 15 timmar på dagis, har ju haft de där varje dag ett par timmar pga av värken o jag har varit sjukskriven, men ekonomin är kass så det skulle skilja en tusenlapp på några timmar i veckan så tycker det absolut är värt det. Men nej inte förens jag tar ut mammapenning får jag rabbat även fast inkomsten är exakt samma! vad bra men nej får ingen rabatt på elias då heller ör han är inte 3år än, men jag får heller ingen rabatt när han fyller i maj! för året han är född va fel tydligen med bestämmelserna så inte förens i höst kan jag få betala mindre. 3-5år 15h kostar 99kr och elias 900 ganska stor skillnad tycker jag! som det är nu när lina går en timme på fritids också o de varje dag betalar jag alltså 1600kr min inkomst är extremt låg hur fan går det ihop?vadå inkomstberäknad inkromst?!?!?!!?!? 

Av sanna - 2 februari 2013 21:50

   

 


hur sött är det inte=)))


   

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards