Livet med min underbara familj

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna - 31 maj 2011 22:53

jisses idag var det  FÖR varmt! jag o barnen har varit en sväng hos åsa o badat i poolen=) eller ja barnen badade;)


en jobbig grej i går började bäckenet balla ur=(( idag är det skitjobbigt=( har inte känt något på ett år!!! hoppas det inte håller i sej.....(är inte gravid ni som tror det) hehe kände efter jag jobbat o red samma dag kanske överansträngde mej MEN jag har ju rört mycket på mej hela tiden så det ska inte spela in....hmmmm jobbigt är det iallefall......


nu till lite random bilder jag tagit under veckan...

   här ligger zeb ofta numera så skönt i busken=)                


Av sanna - 31 maj 2011 11:27

det var grill hos åsa o uffe på lördagen...lina o alicia sov hos mormor lotta=) som ja oxå snodde lite bilder från när dem var där;)

     


sön blev det jobb för mej o sen stallet, red själv o faxi var en pärla..igår red lina o de var så duktiga! men nu är det dags för henne o träna inför tävlingen!

Av sanna - 28 maj 2011 14:10

var det ju en glimt av sommar så lille poolen o glada barn på altanen=)

    o så bäbisbuster

   

Av sanna - 28 maj 2011 13:48

Nu tycker jag det är dags för lite hästsnack=) det var längesen här!! Vi har ju köpt moppe som krånglat men nu är den hel o jag o lina kan tillbringa massa tid när vi vill i stallet oooo vi njuuuuuuuuter! det är hårdträning för lina o ramses nu för den 12 juni ska vi på hopptävling! angelica ska tävla fax, jag har inga tävlingsnerver! Det går bättre för mej oxå fått bra träning av både angelica o emma! Skitkul och jag har pluggat gångarter som en tok men har mkt mer att plugga känner jag...det är fan en konst alltså det dr med islänningar!!!


Igår så red lina alla tre hästar så himla dukig=)

    lite bilder från en annan träning.

        fina fina faxi

          o lille skrutt med matte angelica=)

 


Av sanna - 25 maj 2011 22:22

  alicia frysfis=)

  det var faktiskt rätt kallt så elias höll sej i mammas varma knä=)

  här märker inte lina att ja tar kort...haha på resten skriker hon neeeeeej sluta då mamma!! =)

  barnen sjöng för oss=)

           vi käkade korv o sen glass o sen kaka=)


idag till dagis så sumpade alicia prinsesslooken o körde rock"nroll!!!

  att det kan vara såååå kul att sitta på toapapper hahahaha

 




Av sanna - 23 maj 2011 09:55

det har varit mycket med landet i veckorna samla ihop gejjer osv..men nu har vi alla stora möbler därnere så nu är det bara småplock o ta med sej! skönt! o gud vad vi trivs idyll ställe!!!!

 

                                                           

Av sanna - 23 maj 2011 09:45

orka skriva om allt som varit utan börjar härifrån..=) Min lille skit Elias har ju fyllt 1 år den 18 maj! REDAN 1 år jisses....


på morgonen=)

          

oliver kom=)          mer paket !! resten av gärstern har kommit=)

      alicia fick oxå paket snygga brillor va;)

  tårtan=)

  mums

  köra!!

    syrran är bäst

  alicia hade på sej brillorna till hon somnade haha

  kul med lekbordet från mormor!

 


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards