Livet med min underbara familj

Alla inlägg under maj 2009

Av sanna - 31 maj 2009 20:43

Idag har vi varit vid bergs slussar o haft kul! Vi åkte dit med Angelinas bästis Sara o hennes familj=)


Nyss har jag varit hos min foderhäst o ridit ut sååå mysigt=) ska dit i morron med o ha mogonpysslet! tagit 3 pass den här veckan o rider två av dom, känns lagom=) Vi kommer inte hinna åka till landet den här veckan för Lina har inskolning i skolan mån-ons sen fyller hon ju på fredag=) Vi har kalas för er alla släktingar på LÖRDAG!


Dem visade hur det kan se ut om man krockar med en älg..usch LÄSKIGT!

sötunge!

 karusellerna va kanoners=)

 självklart stod JAG också i kön till sockervadden MUMS!

 

 bästisarna! o lille Lukas=)

De fick så fina ansiktsmålningar!

 Lukas fick en häftig döskalle!

Angelina gör bautabubblor

 Spännande saker o titta på!

såklart ska stefan leka lite=)



Av sanna - 30 maj 2009 10:28

blev det äntligen varmt igen=) Vi var både i skogen o myste på trädgården..jag passade på o va i stallet, jag o hyresvärdens dotter hjälptes åt med den mest envisa av alla hästar haha..WILMA- harrys mamma! Harry själv är en pärla o vill gärna följa med ut på äventyr men harrys mamma va lite mer envis kan ja lova, hon va dock ömfotad så det kan ha lite med det o göra. MEN man kan ta ETT steg framåt även fast man har lite ont i fötterna! Men envisast var vi så det gick! Jättekul o träffa Anna (dottern). det är ju ändå hennes hästar så nu fick ja veta lite mer om dom=) Stefan fiskade ett par timmar men fisket va dåligt=/ OOOOOOOOO vet ni jag körde fyrhjulingen helt själv!! jag tycker sånt är extremt läskigt men igår gav ja mej fan påt! så nu kan jag=)=)=)=)


mamma åkte hem igår, jag hann inte säga hej då för jag va i stallet när hon åkte! men MAMMA det va suuuuuuuuper mysigt att du va här!!! kom gärna snart igen=)=) puss!!


 

 BUS!

 snart går det framåt!

bus i tältet

 Angelinas fina fjäril

Elvira fick följa med oss o hon STORMTRIVS så nu ska hon aldrig mer få va hemma själv=)

åh så mysigt




Av sanna - 29 maj 2009 10:38

Vi kom i onsdags o kommer hem på lördag=) med oss är mamma!


Först vill ja visa lite mysbilder från när jag och Alicia var o hälsade på Bella o lilla Tilde!

gullunge!

 

 Alicia busade runt i gräset=)

min lilla älskling!

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

På landet

 


Av sanna - 26 maj 2009 12:58

Nu har jag blivit fodervärd till en äldre dam=) Hon är en riktig sötnos och jag känner att det kan vara skönt att rida en erfaren häst mellan unghästen=) Hon står bara 5km från lambohov så det är perfekt...Dock är hon inte helt ren men det ser ut som att hon mest är stel. För det blir bättre efter en ordentlig uppvärming..men jag satsar mest på skogen så hon får lite skoj i äldre dagar och så är det så hett i ridhuset! Det är ett mörk brunt varmblodssto föressten! Jag ska dit på söndag igen LÄNGTAR!

Av sanna - 24 maj 2009 15:11

nu har vi kommit hem=) det har varit jätteskoj, vi har haft besök av Linus o frida,Erik och mamma o Jocke! Berlinda har sovit alla dagar. Igår gick jag äntligen bort till bonden o myste med hästarna! Jag,Angelina o Berlinda tog en promenix med Harry 3-åringen..helt underbar!

 

Det där med o krypa, det är knepigt , men jag börjar få kläm på det!!!!

 



Av sanna - 22 maj 2009 11:18

Vi är på landet tors-sön så jag kommer lägga upp bilder o skriva om vad vi gjort när vi kommer hem! vi har det urskönt här iallefall!!


kram kram

Av sanna - 20 maj 2009 15:59

Min fina kisse=)


KUB

Av sanna - 20 maj 2009 15:28

Idag är lilla Angelina magsjuk..hon väckte mej kl 06:15 av att en liten olycka skett..Hon har mått bra efter det men nu sover hon och har gjort det i ett par timmar så vi får se.


Här är det pappagos och lite genipyssel haha


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards