Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av sanna - 4 juli 2010 18:26

usch kom inte upp förns nu o mår skapligt...blää ont i kroppen o huvvet. värmen bidrar ju inte till det bättre precis. vi har haft det mysigt ändå i värmen, i går var vi i viggeby o badade alicia var lite badkruka först med sen skulle hon va i hela tiden tills hon blev blå hehe ingrid följde med oss! på kvällen grillade vi o hade mys lillebror följde oxå med,patrik kom sen på kvällen o är kvar än=) Angelina har varit med mamma o jocke i västervik i jockes båt fre-sön. hon har haft det så himla kul! idag har jag som sagt bara legat i sängen men nu är jag uppe o startade vattenspridare o fyllde alicias pool, de böhövde svalka sej!


igår:

lillebror

  

varmt för lillen

   

kvällsbad

 

idag

däckade i värmen

  

syrran ska oxå få plats i lilla poolen hihi

   

jippieeee

lite kallt haha

         

snyggo haha

   

så fin sååå

   vattnet smakade gott tycker zeb=)        

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards