Livet med min underbara familj

Alla inlägg under augusti 2009

Av sanna - 9 augusti 2009 13:30

Igår var vi på bröllopsfesten för Jessica och Daniel! Dem var sååååå fina, alla var så fiiina!! Det var jätteroligt!


Alicia sov nästan hela kvällen o behövde inte tutta på 11 timmar! så mamma kunde "ta" lite jag med hehe...sen tuttade hon 1 gång i natt o inget idag...FÖRSÖKER sluta..tycker det räcker nu...MEN idag har hon feber så vi får se hur det går...det är lika jobbigt både för henne o mej o sluta kan ja lova! det bara sprutar nu hihi.


Vi var så jäkla dåliga på o ta kort...inget på lina,mej, bara ett på alicia=( jag trodde stefan tog fler o han trodde jag tog fler..känns jättetråkigt pga att vi hade klätt upp oss.........vi tog såklart på brudparet o gästerna...jag lägger bara upp ett kort på brudparet efterssom en del av gästerna kanske inte vill att kort på dom lägg upp på nätet..!!!!!


Av sanna - 8 augusti 2009 09:31

så bra jag står=)

Av sanna - 8 augusti 2009 09:22

igår var jag på möhippan för jessica! Det var en lugn och mysig sådan, vi käkade på Yogi, var hemma redan kl 22=) idag är ju bröllopet så man måste ju va utvilad=)


Nehe nu äre mycket som ska förberedas! kram kram

Av sanna - 7 augusti 2009 21:46

Gösses vad nöjd man är med dagens fiskepass.

Strålande sol, trevligt sällskap, och nytt personbästa på gös.. 2kg!

Tackar Eric som hjälpte mig att håva!


Gösen


(Gårdagen var också härlig med över 20 gäddor i båten)

Av sanna - 5 augusti 2009 23:37

idag har det vari o springa på stan o leta bröllopspresent, vad skriver ja inte här hehe...sen så tattade susanne både Jimmy o Ingrid=) snyyyyyyygt

Av sanna - 4 augusti 2009 21:57

o lite apport med duktiga Zeb=)

 

 

 mina älsklingar














Av sanna - 4 augusti 2009 20:33

så bjöd stefan på den här mumsiga hemgjorda pizzan=) egen deg o egen sås mmmmm!!!


Av sanna - 4 augusti 2009 20:31

Såhär gossar jag med pappis när jag är nyvaken!

 Tittut!

 

Nykammad o fin!

JAG ÄLSKAR BANAN!

Neeeeeeeeeeeeeeej! pappa får inte ta den en sekund ens!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards