Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 10 november 2010

Av sanna - 10 november 2010 17:46

har vi jag o elias hälsat på farmor susanne, sen har vi varit en sväng hos anna o barnen=)

Av sanna - 10 november 2010 09:31

oliver på besök

    

legobygge i HELA köket hihi

    

skrutten som desutom kan åla nu och ställer sej i krypställning=) snart får mamma jaga 2 småttingar!

 

alvin på besök!

         

meeeee

   

resten sitter såklart i den andra datorn=(  

Av sanna - 10 november 2010 09:23

men vet inte var jag ska börja haha det var lov förra veckan och det var en mkt hektisk och bra vecka. dock vet jag inte när vi gjorde vad så skriver inte så mycket om den=) träffat vänner och familj och haft det mysigt=) i söndags (halloween) hade vi kalas för angelina och lea! det var superkul! frida kom utklädd till häxa och skrämde slag på barnen hahahaha de fick göra olika stationer med läskiga saker för att hitta skatten! mycket uppskattat hehe.


jag med låtsatsnor hahaha my goood!

    vågar de smaka hehe jag bara älskar karamellfärg;)   frida;)                   

tjejerna gick också bus eller godis fast dagen efter=)

     

han kryper nästan;)

    

här är lite bilder från när stefan,patrik o lina var i göteborg och köpte fiskar=) hos en kille som bara har rovfiskrar! jag valde att bara lägga in bilderna lna var med på o inte bara fiskar haha

      

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards