Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av sanna - 21 januari 2009 19:40

jag vet att det är mej alla kommer bli arga på för att jag skriver allt som jag känner här men det är jag van vid. så har det varit sen dag 1 då jag tog upp det här. Ni förstår den ändas känslor som är tillåtna är hans...........han får visst göra precis som han vill och har lust till.

Av sanna - 21 januari 2009 19:05

NU skriver jag det på bloggen.! för mina känslor är verklighet och ingen hemlighet!


Jag är så arg,besviken,lessen! det värsta är att det ALDRIG kommer att förändras! Det har alltid varit såhär och kommer alltid att vara.


När man tror att ja NU är det bra så kommer det smygande nån sjuk regel eller nånting som händer!Han kommer ALDRIG att fatta vad det är han gör!!!!!!!!! DU FÖRGÖR DINA NÄRA OCH KÄRA!!!!!!!hur många chanser har du fått??


Jag känner mej som en disktrasa som kastas bort när den är använd för att sedan rengöras och användas i brist på annat!


Men jag är inte blind längre jag vet hur du fungerar hur du är.......visst du är sjuk men måste alla runt omkring också bli sjuka för att du ska må bra???????????


JAG måste tänka på mej själv...jag vill inte bli behandlad som skit något mer o inte min familj heller! Jag vet att mina barn inte kommer sakna något de aldrig haft, måste lägga ner min tid och kärlek på dem som verkligen bryr sej och ger tillbaka och då pratar jag om känslor inte praktiska tjänster som är så jävla viktigt för denne herre!!!!!!!!!!!!!


du tycker inte att du beter dej konstigt..men jag känner INGEN som dej.har du ens några fasta värderingar o nån moral??????? men visst lägg ner all din tid på en jävla vän som är lika sjuk som dej då känner du dej inte ensam iallefall..!om du ens lagt ned hälften av allt du ger till andra till din familj! en relation???? vet du ens vad det är???? det är iallefall inte att höra hur dåligt du mår o hur mycket uttsättningssymptom du har! hur fel alla andra gjort och att du BARA dricker mellan öl! Alla miljoner ursäkter du har för att dricka! alla dina egna diagnoser du gett dej själv, att du tror du är nån expert på medicin!Hur fel din fru gjort hur illa hon gjorde dej gud vet vad du sagt om henne!att du ens vågar be min syster dra åt helvete på fyllan! hur min bror har fått stå ut för att få din uppmärksamhet!! om jag bara fått haft en PAPPA en helt vanlig pappa och inte någon medicinerad - supande - stackars person!


Att det bara inte kan få vara NORMALT! så orättvisst!


Jag skriver det här för det måste ur mej.DU LYSSNAR nämligen INTE!


Nu kanske du reagerar.


Jag är trött på att få höra "det är ingen idee att prata med honom han lyssnar ändå inte"

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards