Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av sanna - 4 januari 2009 00:24

Idag har Stefan och Angelina haft en heldag bara dom! De var på landet och gav sej ut på isen o pimplade..! ingen fisk men det beror på Angelinas mindre bra tålamod hhihihi själva fisket varade i en kvart men det viktigaste var ju att umgås såklart!! min kära mamma hade ringt många gånger så söt o så orolig! isen vi ska till i morrn gillar du bättre va mamma hihihi (skridskor i ishallen)


tyvärr dålig kvalle, taget med mobilkamera

 


Jag o Alicia har haft en filmdag med mys! såg 4 filmer! snuttan bara sov o sov hihi..vaken nu såklart på natten hehe va nyss ute o gick o igår tog hon nattbad....man måste ju försöka anpassa sej till allas sov o vaken tid! själv blir man lite kocko o kan somna lite när som helst! men sån är ju bebbetiden, tur att man är två! så en kan vila när det behövs..nehepp nu pruttade lillan MASSOR blöjbyte nästa!!!! kram kram

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards