Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av sanna - 13 januari 2009 22:15

nyss GICK vi till centrum o PANTADE, nu är vi fattiga! Men vi kan ändå se det charmiga i det och så fick vi både motion och en mysig pratstund!!!! Det verkar höra till småbarnstiden att inte ha en spänn..dock är det faktiskt inte barnen som kostar! Det är allt annat! aja sånt är livet och vi lever bra ändå vi har ju varann och det är det viktigaste - Jag älskar min familj så himla mycket att jag inte orkar tänka o må dåligt mer över pengar PUST!


Nu är det nya tag med positiva tankar som gäller ellerhur!!!


fast såklart gör det ju inget om det är nån rik gammal msk som är helt ensam därute i världen och har överflöd av pengar och skänker lite alltså jag blir inte besviken =) hahhaha skämtosido!!! Vi är nog inte ensamma om problemet fast det enda som är jobbigt just nu med det är att vår hund Rocky börjar må VÄLDIGT dåligt och skulle behöva komma till vetrinären ..HAN ÄR 16 ÅR.. DYYYYYYYYYRT det är något som tynger..men vad ska man göra=/ Dom är bra på att ta betalt fyfyfyfyffy..........Juste positiva tankar var det ja........................Ni ser det pendlar, inte lätt o va positiv men man gör så gott man kan...Om bara vovven var frisk!

Av sanna - 13 januari 2009 14:18

Idag när Angelina kom hem från dagis väntade hennes kompis här på henne=) De ville spela ett spel! va bra tänkte jag för det är annars mycket tjat om tv o dataspel...alla hennes kompisar är likadana, det förvånar mej, jag trodde inte det va så vanligt ändå att spela dataspel men ojoj det är vardag för småttingarna år 2009! vadå va ute o grejja nääääää!!!!


De tog iallefall fram spelet o byggde banan, men spelade en gång var, tog varsin morot o satte på tv GRRR!!! hahahha


Av sanna - 13 januari 2009 14:09

För några månader sedan var Angelina på mamma mu teater med sitt dagis. Efteråt fick de måla en teckning av mamma mu o kråkan!! Har längtat att få ta hem den fina teckningen o idag fick jag det =)=) (måste ju hänga på dagis sååå länge)




Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards