Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av sanna - 8 januari 2009 22:48

ja nu får den väl vara klar=) Nu finns det verkligen mycket o titta på hihi det är ju sååå kul o grejja o hänga upp grejer...anledningen till att mobilen hänger i en tråd är att jag inte kan skruva upp en krok i taket (läskigt o borra) men det blev ju kul...va bara tvungen o hänga upp både ankan och några fjädrar med=P


till höger har vi målardelen där min dotter har allt sitt pyssel/skrivbord o hyllor..=) går jättebra och kombinera !


kram


Av sanna - 8 januari 2009 21:18

från vääääääärldens finaste vänner!!!! tårögd som attan=) tack tack tack så fint!!!!Älskar er oxå!!! 


Fick ett album som dom satt ihop på oss! jättegulligt!

Linus är sååå beskyddande =)

 Vi diggade till Mora träsk!!! ser ni likheten!!! hahahahhahaha

 Frida kommer mörda mej för den bilden =)=) va bara tvungen o trotsa hahaha (ingen går in o kollar på hennes facebook nu tack)


så ser hon ut i normalt fall=Pså söt så!!!!

o grabbarna hahah lite likhet där med hihihihihihihihihihihi

 PPPPPssssssstttttttttt jag vet en hemlighet om Frida, ska jag berätta?......Frida har en, en , en .............nä så mycket vågar jag nog inte trotsa!

Av sanna - 8 januari 2009 15:08

Jag, Angelina o Alicia drog ut i snön i förmiddags på en tur i backen! älskar snö!!!

 

 

 

 Sen kom Emilia då smög jag iväg hihi o tog ut hundarna på en sväng!

------------------------------------------------------------------------------------------------

STACKARS ÖGON=(

lika som bär haha


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards