Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av sanna - 27 januari 2009 17:45

I natt somande lillfisen kl 0100 typ! ja med;) vi vaknade kl halv åtta o jag kände mej inte DÖ trött! ja lämnade lina o sen var vi vakna till 0915 ungefär sedan somande gumman igen o jag med.......typiskt men hon smittar=) sov till 14 med några matningar bara...sovit för mycket idag!!


Min lillasyster skrev precis på bloggen o undrade om jag hade fått sova i natt...hon hade nämligen bett till gud i förrgår o bad om att jag skulle få sova =) så söt!!!!  hehe tillfällighet eller?????????


Jag lagade mat som föressten blev as god hihi jag lyckades äntligen med EGEN brunsås, biffar o potatis! hittade ett recept med på biffarna god kryddning det var vitlök,spiskummin och chilipeppar i (salt o svartpeppar med såklart) smakade smaskens,tog bort köttfärssmaken för den är blääääääää.


Alicia va vaken hela tiden o lekte så bra i gymmet...efter maten mmm då somnade vi igen! och efter en stund kom lina in (lekte med emilia) o kröp ned i sängen med oss och somnade! hahaha alla är tröttfisar idag! inge bra o få sova för mycke heller! angelina berättade också att idag på bussen (dagis åkte till flygplansmuseet)så somande hon hihi....nehepp om man ska ta o väcka stumpan så hon inte missar bompa.


Stefan han bara pluggar o pluggar=)

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards