Livet med min underbara familj

Alla inlägg under januari 2009

Av sanna - 19 januari 2009 15:04

Rocky är kvar hos oss..ett tag till iallefall...vi ska prova att behandla honom med kortison....fungerar inte det så måste han få somna in...det kan vara en beteende förändring och det gå ju ej o bota med medicin...vet. hittade inte heller något på huden eller i pälsen inget som syns iallefall....lilla gubben!


Jag tog massor med kort när vi tog våran kvällspromenad igår....jag visste ju inte hur det skulle gå idag...den blev ju bra men jag lägger upp bilderna ändå=) inte så lätt o ta det va kolsvart ute hehe!!!!


Av sanna - 18 januari 2009 17:08

Imorgon kanske det ofrånkomliga sker..det som jag förträngt så länge...min lilla vovve kanske måste somna in....han är 16år....Hoppas att de kan hjälpa honom till att få leva ett tag till....han har en sån klåda över hela kroppen...vi hittar inget...är lite av ett mysterium...kl 09:00 i morgon ska vi till valla djursjukhus.......måste förtränga allt till i morgon...min älskling..... min trogna herre!!!!!!!




Av sanna - 18 januari 2009 13:52

Grattis älskling!


Av sanna - 17 januari 2009 00:21

Av sanna - 16 januari 2009 21:04

Nu har vi äntligen tagit kort i gamla Linköping! vet inte riktigt när bilden kommer i corren men håll utskik, tar nog dock ett par veckor. Vi har beställt 6st kopior så vill man ha ett så finns det!Självklart har mor/farföräldrar förtur! O Linus o Frida;) Annars har det inte hänt så mycket..ja har sovit ett par timmar nu på kvällen så ja ska orka i natt...Stefan är o hjälper sin bror med flytten igen...Angelina hon har kollat tv o spelat lite dataspel...Alicia ligger o kämpar fram en bajs stackars liten!!!


hade bäst kramen!!!!!!!

Av sanna - 16 januari 2009 02:45

En gnällig hickande tuttande alldelles UNDERBAR nattbebbe!!!!!


Jag klagade ju sådant på att Stefan satt uppe hela nätterna o spelade WOW när han kunde passa på o sova o va pigg på dagen istället.........mmm nu sover han o såååååååå ensamt det är! man är visst aldrig nöjd! nästan fast bara nästan så ja önskar att han ska spela lite igen!!!!!!!!!



Av sanna - 15 januari 2009 22:51

Vi har precis haft en mysig tjejkväll jag Alicia,Angelina,Berlinda  o Frida...Grabbarna gick på bio=) Det blev ansiktsmask o sminkningar! O godis såklart! O tjejsnack vad annars hehe....Det blir fler gånger nästa gång hos Frida med kareoke=P


Frida ger berlinda en lyxbehandling!

 

 Jag och Angelina gjorde varann så snygga så!

 

 

 Frida gjorde en liten makeover på Berlinda

FÖRE

EFTER

Alicia studerade oss noga

 Gymmet va roligare hihi

 Snyggobilder på oss!!

 så söt bild!


 


Av sanna - 15 januari 2009 01:28

Ganska kul=) hehe Nu är det natt men full rulle här hemma! Stefan lagade precis mat! Självklart sover Angelina sen länge men nu är det ju Alicias intensivaste vakentid!Hon snackar för fullt!Själv är jag inte så trött ÄN det kommer framåt 4...o det är min tur o gå upp till dagis pust=) Angelina börjar kl9 så vi turas om...skönt!Dem vet att vi kan komma försent så det är lungt.


TACK MAMMA O MORMOR! ni vet vad ja menar;)


Kul på skötbordet=) 

 

 sötaste!!

snackisar!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards