Livet med min underbara familj

Alla inlägg under februari 2009

Av sanna - 19 februari 2009 00:11

När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
den kryper längs min rygg
den strålar ut i mina händer
den dunkar o slår
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
den krokar mina ben
den drar mej till sängen
den släcker alla ljus
det är ångestens ljuva rus
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
hur når jag dit upp
hur tänder jag ljuset
hur känner jag hopp
hur tar jag igen alla år
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
om jag berättar hur det är
om jag berättar hur jag känner
finns du då där
och stödjer med dina händer
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
du lyssnar o tänker
du känner o förstår
du kramar mitt hjärta
du torkar min tår
du förstår
du vet hur jag känner
du vet hur jag mår


vad tyckte du? skriv en kommentar=)

Av sanna - 18 februari 2009 23:41

Hade jag fått vad jag aldrig fick så hade det gått som det aldrig gick.

Hade jag mött den jag aldrig mötte och hade jag skött vad jag aldrig skötte

och hade jag känt vad jag aldrig kände hade åtskilligt hänt som nu aldrig hände.

Ja, hade jag gått dit jag aldrig går så hade jag stått där jag inte står.


Av sanna - 18 februari 2009 22:33

har jag för första gången på ett bra tag inte sovit på dagen...ok slumrade till några minuter på eftermiddagen men det räknas inte!!!!! haha hoppas att sovet går lika bra ikväll...Alicia är trött o gosig nu;) så snart äre dags o sova!


Angelina o jag har varit ute o åkt pulka igen haha gu va kul det är...hon var en nieriatiger sa hon o jagade mej haha vilken kondis man har ICKE! sedan vare barnfilm o popcorn MUMS=)...


nehe nu ropar Alicia på mej =) Angelina  är så nöjd så , hon ligger ju i våran säng hehe!

YES

Av sanna - 18 februari 2009 13:49

Nu har lillsnöret vänt på dynget till en mer "normal" rytm=)=) somnar vid 24:00 precis lagom=)


Av sanna - 18 februari 2009 12:54

Och nu SKRATTAR hon på RIKTIGT när ja busar med henne framför spegeln!! det älskar hon och så himla mysigt det är att äntligen få höra det bubblande babyskrattet!!!!!

Av sanna - 18 februari 2009 08:53

Grattis min lilla guldklimp! 3 månader redan....tiden går föööör fort;)


Av sanna - 17 februari 2009 19:06

Idag har vi varit duktiga o varit på försäkringskassan och sökt bostadsbidrag vi kommer att få 2900kr..vi skrev att vi tjänade lite mer än vad vi gjorde så vi absolut inte kommer att behöva betala tillbaka något som förra gången! Jag kan då oxå få tjäna 12000kr utan att kontakta dom.


Sedan åkte vi till Stefans farmor och farfar! (bilder kommer) ÄNTLIGEN dom har ju inte sett Alicia än. Mycket gott fika o så himla kul o få träffa dom o se att dom mådde bra!


Efter det blev det ett par cheeseburgare på MC (beroende haha) o sen åkte vi till Ingrid, Angelina ska på spökvandring i gamla Linköping kl 20:00 SPÄNNANDE! Hon åker med Ingrid och Berlinda återkommer med hur det varit där senare! nehe nu vare visst dags att åka! bye bye

Av sanna - 16 februari 2009 21:44

http://www.youtube.com/watch?v=TUzsTTUohCQ

 Alicia o Pontus snackar!!!




ja snodde den jeanette för min bebbe är ju oxå med;)



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards