Livet med min underbara familj

Alla inlägg under februari 2009

Av sanna - 23 februari 2009 01:36

Det värker i huvudet
vad är det jag inte kan se?


Det värker i hjärtat
vad är det jag inte kan ge?


Kanske är det kärleken som fattas
men hur kan något sådant borttappas?


Bäst att jag letar
men var kan jag finna den?


Jag trodde den var medfödd
kanske är den inlärd?


Kanske finns den men väldigt långt bort
finns den av bara en sort?


Jag har hört att kärleken är vacker
är den grön, gul eller röd?


Är det en känsla eller bara ett ord
var den vackrare förr och nu bara sliten?


Kan den inre glöden slocknat,den man hade som liten
hur gör man för att återigen bli kärleksbiten?

Av sanna - 23 februari 2009 00:42

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!)

Lycka till!!!


1. Vad heter du? Rosanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Rysa

3. Flicknamn: Rosa

4. Pojknamn: Rikard

5. Yrke: Rörmokare

6. Färg: Rosa

7. Klädesplagg: Rock

8. Mat: Rökt lax 

9. Sak i badrummet: Rör

10. Plats/stad: Ringarum

11. En orsak att vara sen: Risig

12. Något man skriker: Röv

13. Film: Ringare i notre dam

14. Något man dricker: Rödvin

15. Band: Roxette

16. Djur: Ringorm

17. Gatunamn: Rättaregatan

18. Bil: Renault

19. Sång: Räven raskar över isen

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Ringdans

Av sanna - 22 februari 2009 22:12

I helgen har vi haft det supermega mysigt! vi har fiskat,busat och bara njutit!!!!!


Det var bara Angelina som hade fiskelycka;)



Av sanna - 20 februari 2009 20:11

NEJ...FÖRSKRÄCKLIGT.....KLANTIGA MEJ!!!!!!!!!!!!!!!!


jag glömde kabeln hemma, så jag kan inte ladda in några bilderna i datorn! så jag kan inte lägga upp några på bloggen!!!!! o nej det går inte att stoppa in minneskortet i datorn -för ny dator, för gammal kamera- så då tänker ja inte heller skriva nåt! av ren tjurighet! o jag har sååååååå mycket bilder o massssssor o skriva! det kliar i fingrarna GRRRR...men på söndag när vi kommer hem blir det en bildbomb på bloggen;)



Vi ses då kramar från oss alla..

Av sanna - 19 februari 2009 11:08

tillslut!  känner mej pigg  idag, även att det blev sent! gick upp kl 10:00 =) nu ska vi dra iväg till landet och kommer hem på söndag...vi har ju internet där så blogga kommer ja göra hehe! om nån vill ringa oss så ring vårat hemnummer så kopplas ni till landet=) vi har numera telefon där oxå genom internet! min lillebror ska följa med, vi får se om han står ut med syrran i 4 dagar! men fiske kommer det bli av med stefan massor!


Frida! (svar på en kommentar)

ja den finns i drömmarnas land haha....vadådå ville ni göra nåt?

"kramar o en puss på kinden"

Av sanna - 19 februari 2009 01:23

varför kan ja inte sova..........jahopp alltid ska det krångla! antingen har man sovit för mycke eller för lite...allt är ju perkeft nu..barnen sover sen LÄNGE...frisk, har inte sovit på dan..gick upp kl halv nio i morse.....vaaaaaaaaaaaaarför kan ja inte sova pust!



Av sanna - 19 februari 2009 01:04

Nej, det är inte min fisk. Men jag hoppas på samma resultat.. 

/Stefan

Av sanna - 19 februari 2009 00:40

Hej,


Tänkte att det var dags att skriva något, jag har ju inte varit så "aktiv" här.

 Imorgon åker vi till stugan igen.. längtar


Just nu har jag "the munchies" och skulle gärna ta en stor kebabtallrik.

Inget är ju öppet i den här skitstaden på nätterna!

Nattöppen Pizzeria?

Jag tror att det finns massor med "nattmänniskor" som skulle uppskatta det. (Mitt nästa projekt kanske?)


Älskar min familj , puss och kram.


Nu ska jag sätta mig i bilen och hitta någonstans att köpa mat!!!




Mvh Stefan

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards