Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av sanna - 7 februari 2009 23:26

Idag har vi varit hos Susanne o Peter (farmor o farfar) o käkat middag=) MUMMA!


Angelina hade färgat håret i massa färger=) vill ju va fin när man ska bort hehe- syns dock inte så bra på bilden!! Det är som vattenfärg ungefär o går bort när man duchar.

 

 Hela gänget=) (farmor o farfar)

 Sedan åkte vi till Jessica o Daniel!

barnen kom tyvärr inte med på bild hos dom men Angelina o Alexandra lekte så bra i rummet=) O Alicia va supersocial o bubblade som attan med jessie o daniel=) det är bra tjejen CHARMA på !!






Av sanna - 7 februari 2009 23:25

Att alla ska va sjuka!!!! En frisk kram till allihop!

ARG

Av sanna - 7 februari 2009 00:17

JA NU ÄR JAG AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGG TÄNKER INTE SKRIVA HÄR VARFÖR MEN AAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGG ÄR JAG KAN JA LOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!


O TRÖTT PÅ`T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av sanna - 7 februari 2009 00:11

Angelina: det är så FRUSTRERANDE att trampa på alla dessa pärlor dom fastnar mellan tårna! (hon hade spillt ut sina pärlor)


Angelina: Rocky är i himlen han hade KLÅDA över hela kroppen.


två av miljoner kloka ord hon använder hehe lika kul varje gång...jag brukar fråga var har du lärt dej det ordet då svarar hon: ni säger ju det och då säger jag likadant! hahahah

Av sanna - 7 februari 2009 00:00

så fin ja ä i dressen ja fick=) lite stor fortfarande men det gör inget!


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards