Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av sanna - 24 februari 2009 23:33

hejsan!


nu har jag fått göra fint rycket! jag vill byta färg i vardagsrummet...allt turkos kommer få va i köket o i vardagsrummet vill jag ha rosa och lila...så om ni har nåt rosa eller lila som ligger och skräpar hemma så kan det komma till användning i mitt vardagsrum! vad som helst .. ett ljus..en kudde....gardin..you name it!..det jag har en så länge är en rosa ram till kortet från corren..det var därifrån jag fick inspirationen att byta!


kram

Av sanna - 24 februari 2009 17:39

Stefan var o hämtade ut sin medicin idag...SNACKA OM STOR BIPACKSEDEL HAHHAHA



Av sanna - 24 februari 2009 17:31

Idag har jag tagit mej en filmdag;) Jgah ar sett tre stycken o alla va skitbra...vilket inte hör till vanligheten...se dom!


BABY MAMA  

handling:

Kate är en framgångsrik kärriärskvinna som känner att den biologiska klockan börjar ticka. Hon är singel och upptäcker dessutom att hon inte kan få barn. Beslutet tas därför att skaffa en surrogatmamma som får flytta in hos henne tills barnet är fött, så Angie flyttar in. Och Angie är Kates raka motsats - i allt, vilket bidrar till att samboskapet blir en rejäl prövning. Komedi med Tina Fey och Amy Poehler.


BEN X

handling:

Ben är en ovanlig ung man vars universum kretsar kring favoritrollspelet på nätet, där han är fri från skolans mobbare. I spelet är han en stor krigare som kan helas av följeslagerskan Scarlite, men i verkliga livet fungerar inga magiska krafter mot demonerna. De ständiga trakasserierna i skolan blir allt värre, men en dag hör Scarlite av sig på riktigt och vill träffas. Sakta börjar Ben komma ur sitt skal och tänker ut en aktionsplan ingen kunnat räkna med...


BLINDNESS

handling:

 en stad där alla drabbat av en mystisk epidemi som gör folk blinda är det bara en doktors fru som har synen kvar. Hon låtsas vara sjuk för att kunna ta hand om sin make samtidigt som samhället bryts ner i kaos och oreda.

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards