Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av sanna - 19 februari 2009 11:08

tillslut!  känner mej pigg  idag, även att det blev sent! gick upp kl 10:00 =) nu ska vi dra iväg till landet och kommer hem på söndag...vi har ju internet där så blogga kommer ja göra hehe! om nån vill ringa oss så ring vårat hemnummer så kopplas ni till landet=) vi har numera telefon där oxå genom internet! min lillebror ska följa med, vi får se om han står ut med syrran i 4 dagar! men fiske kommer det bli av med stefan massor!


Frida! (svar på en kommentar)

ja den finns i drömmarnas land haha....vadådå ville ni göra nåt?

"kramar o en puss på kinden"

Av sanna - 19 februari 2009 01:23

varför kan ja inte sova..........jahopp alltid ska det krångla! antingen har man sovit för mycke eller för lite...allt är ju perkeft nu..barnen sover sen LÄNGE...frisk, har inte sovit på dan..gick upp kl halv nio i morse.....vaaaaaaaaaaaaarför kan ja inte sova pust!



Av sanna - 19 februari 2009 01:04

Nej, det är inte min fisk. Men jag hoppas på samma resultat.. 

/Stefan

Av sanna - 19 februari 2009 00:40

Hej,


Tänkte att det var dags att skriva något, jag har ju inte varit så "aktiv" här.

 Imorgon åker vi till stugan igen.. längtar


Just nu har jag "the munchies" och skulle gärna ta en stor kebabtallrik.

Inget är ju öppet i den här skitstaden på nätterna!

Nattöppen Pizzeria?

Jag tror att det finns massor med "nattmänniskor" som skulle uppskatta det. (Mitt nästa projekt kanske?)


Älskar min familj , puss och kram.


Nu ska jag sätta mig i bilen och hitta någonstans att köpa mat!!!




Mvh Stefan

Av sanna - 19 februari 2009 00:11

När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
den kryper längs min rygg
den strålar ut i mina händer
den dunkar o slår
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
den krokar mina ben
den drar mej till sängen
den släcker alla ljus
det är ångestens ljuva rus
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
hur når jag dit upp
hur tänder jag ljuset
hur känner jag hopp
hur tar jag igen alla år
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
om jag berättar hur det är
om jag berättar hur jag känner
finns du då där
och stödjer med dina händer
ingen förstår
ingen vet hur jag känner
ingen vet hur jag mår


När visan är slut
när alla har gått hem
när maten är uppäten
när drycken är slut


Vad ska jag ta mej till?
jag känner hur den kommer..
du lyssnar o tänker
du känner o förstår
du kramar mitt hjärta
du torkar min tår
du förstår
du vet hur jag känner
du vet hur jag mår


vad tyckte du? skriv en kommentar=)

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards