Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av sanna - 5 februari 2009 23:23

Nu har ja blivit färgglad o har lite projekt på G, Angelina har fått en egen vägg till både gamla och nya konstverk. Älskar barnteckningar och dem har alltid så härliga färger...

Jag håller också på med en tavelvägg med fotografier men den är bara halvklar, jag ska sätta upp mer kort med ramar i olika färger typ några röda,gröna och gula ramar också=)

Lilla Alicia kämpar i sittern med o sätta sej upp=)



Av sanna - 5 februari 2009 22:01

Min ålder borde vara 33.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Av sanna - 5 februari 2009 15:34

jag kan inte begripa varför Angelina o hennes kompisar måste släppa en bomb i rummet JÖSSES golvet syns INTE!

 

 

Snobben är en väldigt kräsen hund! snacka om o vägra ligga på golvet=)

 Min supersöta syster är här idag med sin nya frisyr! så söööt!!!




Av sanna - 5 februari 2009 14:23

jahaopp nu mår man bättre då o får ta o agera städerska puuuuuuuuuuuuust...men det ska bli så skönt o få det städat igen=) Alicia va uppe till kl 6 ! hon är ju dö charmig hehe ska sätta sej upp hela tiden lillan då ! hon tror hon är större än va hon är haha men ja tror hon fått syn på sina fötter!! jag såg en dokumentär i morse om Estonia katastrofen...FY vad hemskt! man kunde känna deras ångest...usch...tänkte på Titanic..att så få ska överleva..dem berättade om en man som hade överlevt o hoppat i vattnet o låg i en livbåt (där låg många msk väldigt länge o många frös ihjäl) han blev räddad av en helikopter men på väg upp till helikoptern fick han panik o föll i vatnet och drunknade...så nära!!! så tragiskt!!!! en sak som ja tyckte va hemskt va att dem hade målat över skåpen med flytvästar så dom gick inte o öppna!!  a ja skulle kunna berätta hur mycket som helst men det är bättre o se den själv..


ska bli kul o träffa er i morron shalle,mattias,simon o pontus ;)

Av sanna - 5 februari 2009 02:17

jag har lite tråkigt då hahha ja såhär ser man ut efter tredagars feber o sängliggande hahahahhahahaha skitigt hår oplockade ögonbryn! svart runt ögonen uschhhhhhh kan man bli mer gräslig? nä jag tror inte det..men visst var ja modig? som alla säger i detta samhälle att man ska va så snygg aa detta är den nakna saningen HAHAHAHAHAHAHAHA



Av sanna - 5 februari 2009 02:11

aa lillan hon gymmar på nätterna hon hihi sötnosen=)


Av sanna - 5 februari 2009 01:49

mm det är så ja känner mej, men det känns som man är typ 90 år hehe ont överallt! ja säger bara stackars alla 90-åringar!

Stefan sa något ärligt förut "JAG SKULLE ALDRIG KLARA ENS EN VECKA!"! aa alltså som ensamstående...det tar jag som en komplimang! för inte har ja gjort ett skit dom senaste tre dagarna..men värst idag, har typ inte gått ur sängen--känner mej som en skitmorsa men ja har gossat massor med barnen i dag iallefall. Just nu hör jag lillsnöret ute i vardagsrummet ligga o jollra med pappi=) så gosigt...nu ber ja verkligen att ja inte smittat någon i familjen! hoppsan nu skulle visst stefan till macken! måste gå...........


krams

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards