Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av sanna - 23 februari 2009 23:54

Idag fyller Ingrid år! GRATTIS!!! hur mycket säger jag såklart inte, man talar inte om en dams ålder!!! det bjöds på super goda semlor från Lasses livs!


BIL

Av sanna - 23 februari 2009 22:52

från o med idag har vi den här pärlan med 7 säten!!! ahhhh vad skönt med mer plats!!!


obs! det är annonsbilden!

Av sanna - 23 februari 2009 11:43

Nu har korten kommit (det från corren) det kostar 100kr/st och vi har 6st...hade gärna bjussat på dom men ni vet ju;)


kramar

Av sanna - 23 februari 2009 01:36

Det värker i huvudet
vad är det jag inte kan se?


Det värker i hjärtat
vad är det jag inte kan ge?


Kanske är det kärleken som fattas
men hur kan något sådant borttappas?


Bäst att jag letar
men var kan jag finna den?


Jag trodde den var medfödd
kanske är den inlärd?


Kanske finns den men väldigt långt bort
finns den av bara en sort?


Jag har hört att kärleken är vacker
är den grön, gul eller röd?


Är det en känsla eller bara ett ord
var den vackrare förr och nu bara sliten?


Kan den inre glöden slocknat,den man hade som liten
hur gör man för att återigen bli kärleksbiten?

Av sanna - 23 februari 2009 00:42

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!)

Lycka till!!!


1. Vad heter du? Rosanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Rysa

3. Flicknamn: Rosa

4. Pojknamn: Rikard

5. Yrke: Rörmokare

6. Färg: Rosa

7. Klädesplagg: Rock

8. Mat: Rökt lax 

9. Sak i badrummet: Rör

10. Plats/stad: Ringarum

11. En orsak att vara sen: Risig

12. Något man skriker: Röv

13. Film: Ringare i notre dam

14. Något man dricker: Rödvin

15. Band: Roxette

16. Djur: Ringorm

17. Gatunamn: Rättaregatan

18. Bil: Renault

19. Sång: Räven raskar över isen

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Ringdans

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards