Livet med min underbara familj

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

tack!

Av sanna - 29 januari 2009 23:56

tack för alla stärkande o fina kommentarer...det värmer...men just nu känns allt bara skit...vill ha tillbaka han...ångrar mej nu..tänk om ja gjorde fel? han ville ju va kvar det måste han velat .. varför ska vi bestämma? skuldkänslor! åhh vad jag saknar honom...allt påminner om rocky..hela tiden...så tomt....undra hur det känns i morron..vi ska åka till landet utan rocky......vill inte va lessen mer....orkar inte...


 
 
Ingen bild

Susanne

30 januari 2009 10:15

Kram till dig Sanna! Jag sitter här och gråter när jag ser alla bilder på Rocky, den finaste goaste hund jag träffat och lärt känna.
Du ska inte ha dåligt samvete, jag vet att ni gjorde rätt. Inte för att soregen blir lättare för det men det var dags nu.
Om det kan vara till någon tröst så vet jag att han hade ett långt, långt bra liv sen han kom till dig. Hur många hundar får ett så långt liv? Han ville inte ge upp för han älskade dig!!! Jag förstår att ni har det jobbigt och att det är mycket som påminner om Rocky, men låt det göra det! Han var ju en i familjen, den trognaste av alla och minnena är det enda som gör att han kommer leva för alltid i våra hjärtan. Just nu gör det ont, jag känner det också, men det kommer att göra mindre ont men det är svårt att tänka så nu.

Massor av tröstekramar till er!
från
Svärmor/mamma/farmor och extramatte
Peter hälsar också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2014 13:52

helgen har vi tillbringat på vadstena camping tillsammans med sanna,rikard o deras barn. isak var hos sin farmor o hade det mysigt=)                                                                         ...

Av sanna - 23 juni 2014 21:36

                                                                                                ...

Av sanna - 9 juni 2014 22:06

Helgen har varit fullspäckad som alltid;) två kalas, gäster o ridning! Nu jobba äta städa sova hm tror jag ändå föredrar helg haha ...

Av sanna - 5 juni 2014 22:09


Av sanna - 5 juni 2014 22:07

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards