Livet med min underbara familj

Alla inlägg under mars 2009

Av sanna - 22 mars 2009 20:51

Idag har vi haft dop för Alicia!


Det har varit ett jätte lyckat dop och jag vill tacka alla som kom!

Tack för alla fina presenter!


Imorgon kommer det fler bilder, vi tog inga själva utan kort från Frida kommer i morgon! Så det läggs upp bilder lite när jag får dom! Här är korten mamma tog inne i kyrkan.


Innan dopet börjar


 

 

 

 

Jag läser tackbön

Frida Frida läser evangeliet om jesus och barnen


 Angelina och pappa häller upp vattnet

 Prästen var jättebra=)

Här har vi tänt dopljuset

 Min helt underbara lillasyster överraskar oss med jätte vacker sång...många grät ända ut i tamburen! Tack gumman!

 Världens finaste barn!


 



(MORFAR)

Av sanna - 21 mars 2009 17:28

Idag har vi varit på kalas hos Simon! stora killen 6år! Angelina fick också äntligen träffa Sara..dom lekte som om dem inte varit åtskilda alls=) Det var jättekul o få träffa alla=)


Jag tog inga kort =( det blev bara inte så hade o göra ändå=)


nu ska vi planera inför i morron....PUST!



Av sanna - 21 mars 2009 10:09

Morgonen började för ganska lång tid sedan hehe! Lillsnöret är morgonpigg, men det är ju klart för hon somnar ju kl halv tio ungefär på kvällen o upp kl 7 men sedan somnar hon om en liten stund igen som tur är! så mamma kan slöa lite iallefall=)..Angelina vaknade nyss o nu är det gröt o Bompa som gäller;)

 

Gymming

 

Av sanna - 20 mars 2009 22:50

Ville bara säga hur lyckligt lottad man är som har så himla bra vänner!

Stefan fick ett överlevnadskit avdom i 25 års present=)

 

ute

Av sanna - 20 mars 2009 15:44

Idag har Stefan gjort matteprov (matte C).håller tummarna på att han klarat det! Precis när han kom hem var vi på väg ut, så vi gick allihop till lekparken o körde kula! fick nostalgi känsla om nått!!!!!!! Stefan vann =P Idag var det dock Stefan som höll i kameran så ja råkade fastna på några kort urk!

Jag lovade att lägga ut den här bilden som Angelina tog på sin nya tröja hihi och sin gubbe hon gjorde av lunchen!


Nu leker Angelina med Lea i sitt rum(eller ute)! fick bara va där idag inte i hela lägenheten som dom brukar, jag känner nämligen inte för o städa massor idag igen;) lite hård får man vara,

Stefan o Alicica vilar=) Snart komer Linus o Frida hit Jippieeeeeee!! Återkommer!




Av sanna - 19 mars 2009 21:03

Nu blev det mycket bättre!!!


Av sanna - 19 mars 2009 17:48

Förr så var jag alltid på väg

Jag försökte fånga en dröm

Och jag trodde jag visste, vad jag ville ha

Du har väckt mig ur min sömn


Plötsligt så var världen helt ny

Allting stanna´ upp när du kom

Och jag såg dig och visste av hela min själ

Att nu börjar allting om


Himlen måste sakna en ängel

En finns här hos mig och vilar i min famn

Himlen måste sakna en ängel

Hon ligger tätt intill mig, så trygg på min arm

Kan det vara sant att jag får älska dig?

En av himlens änglar har landat hos mig


Gryningsljuset smyger sig in

Finner ro i ditt andetag

Och jag inser med ens att jag väntat en

evighet just på denna dag


Plötsligt slår du upp dina blå

Styrkan i din blick gör mig svag

Och helt utan att döma så ser du på mig

Och så börjar våran dag


Himlen måste sakna en ängel

En finns här hos mig och vilar i min famn

Himlen måste sakna en ängel

Hon ligger tätt intill mig, så trygg på min arm

Kan det vara sant att jag får älska dig?

En av himlens änglar har landat hos mig

Av sanna - 19 mars 2009 15:40

Nu tar jag en liten paus!! för pust vad det tar tid o kraft att vårstäda!!!


Idag har vi varit ute mest hela tiden (vårstädat ute med) Innan städningen kom igång så tränade Angelina på o cykla! Det gick hur bra som helst! Hon kan cykla själv minst 20 meter! Det behövdes bara lite självförtroende..så nu är det till o träna varje dag! Nu leker hon med Emilia dom har lekt så himla bra idag inget knabb alls sååå skööönt så mamma kan städa=) vissa dagar är det lite tjurigare än andra..men nu skiner ju solen haha!


Alicia har njutit i vårsolen och sovit så gott ute. Nu kan jag ju ha dörren öppen utan att det smiter hundar!


Stefan har mest ägnat sej åt sin pistol- ja faktiskt bara ägnat sej åt den=/ hoppas det rycker i hans städnerv med snart!!!!!!


Jag har inte tagit några kort alls idag..vissa dagar vill jag slippa det! har inte hunnit helt enkelt har varit fullt upp!

Igår gick vi till centrum för o kolla på kyrkan, handla o låna böcker på bibblan! På vägen stannade vi i en lekpark...*fniss* Stefan både gick balansgång,hängde knäväck o gungade! O jag fick inte ta ett enda kort =((( Idag hade han träningsvärk i magen hahhahahah så söööööt!


Kyrkan var inte riktigt vad jag hade förväntat mej....=( inga såna där bänkar som det brukar vara utan bara stolar....inga målningar eller fina fönster...såg inte ut som en kyrka...lite för modern tror jag....men det får gå ändå-lite sent o byta nu..



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards