Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av sanna - 28 mars 2009 15:38

Idag kom dom förbi för o fira Stefan! Han fick den här kameran av dom + hans mormor o morfar o min mamma o jocke! Den fann inte i affären så Stefan ska hämta den på tisdag men dem hade klippt ut bilden på den =) smart=)

Igår gjorde ja en liten specialare som ja kan rekommendera hhahaha...stefan fick inga paket på dan...vart nog lite lessen hihi..men så gjorde ja o lina ett kort som han fick sen....sen åkte vi förbi en mack då köpte ja en cigarr....sen till maxi...därifrån kom ja ut med 3 paket! han blev glatt överraskad ! ja köpte ett par skor, guitar hero o en fisketidning...så nu hade han fått paket iallefall! o hela dagen!!


Susanne provar men en rockare njaa inte direkt hahaha

lilla alicia va lite trött så söööt med gosekaninen!


vår kisse är lagom gosig hahaha

Angelina har två kompisar här nu haha men dom bli det inga bilder på ! gud va busiga! för när ja kollade in i rummet hade dom bara underkläder huuuuuuuum jo det är så att dom har fått kela med marsvinen o dom bara kissar o bajsar säger dom hhihihi

Av sanna - 28 mars 2009 11:51

har lagt ut mina afrikanska "figurer" på blocket...hoppas på o få dom sålda så en matta kan inköpas HÅLL TUMMARNA haha=)

Av sanna - 28 mars 2009 00:39

Min lilla önskelista=) jag ÄLSKAR ju att pyssla hemma och då har ja mina små mål o utmaningar! det ska va billgt o snyggt! Där vi har baren och arkadspelet ska bli Alicias lekplats..så baren o spelet ska ut! Där vill jag ha den här suuuuper fina mattan från IKEA det är en sån där med långt  "hår" (Linda har en sån grön så jag vet att den är underbar)

Sen har ja fått dille på kökssoffa..skulle vilja ha en liten o nätt=) så man kan slänga i ett par fins och färgglada kuddar!


Sen vill jag fynda 4 stoldynor i någon underbar färg!


En schysstare taklampa i köket vore ju inte helt fel!


va nyss innne på kontot dock...skulle aldrig gått in, för nu vet jag att det här förblir en ÖNSKElista ett tag till hahahha men får man kämpa o spara blir man extra glad sen.....ähh pyttsan vilket bullshit haha skulle vilja dra till IKEA direkt...min första prio är mattan! underbar o sitta o leka på!!


Idag har vi varit hos Linda, Rikard o Ebba=) Vi firade Stefan med 3-rätters middag!! INTE illa Linda SUUUPER gott=)=) Alla klagade länge hur mätta dom va! mitt pucko glömde ju kameran, men Linda har lovat o skicka över lite bilder...så jag lägger in dom då! Dom är ganska viktiga för Alicia satt i barnstol för första gången hehe så söt..o smakade majskrok oxå..det gillade hon inte värst! men inget är ju gott i början=) Dom är så söta kusinerna ihop!!!! Jag tror att Ebba tyckte Angelina va helkul!


KRAM KRAM

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards