Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av sanna - 31 mars 2009 22:33

Alicia bara gråter o gråter...nånting gör ont, nånting utöver halsen..hon har dock ingen feber..jag ringde sjukvårdsupplysningen..dom trodde det kan va ett öra..så i morgon ringer ja vårdcentralen. hoppas bara att natten kan ge lite lung iallefall..hoppas på panodil o högt läge för huvudet o mammis o pappis kramar! (hon sover en femminutare nu)(så jag passar på)


Angelina har fortfarande feber men är pigg=) känns så tokigt att inte "hinna" med henne nu när hon oxå är sjuk....men hon "klarar" sig ju, verkar inte fara illa men ändå...mammasamvetet sätter in!


Berlinda är ju inte heller kry o ska sova här i natt igen=) så mysigt! Angelina uppskattar det oxå=)!


Förut så var Jimmy o Ingrid här en sväng..vi fixade med annonser igen=) det är ingrid som vill sälja av med lite skit hemifrån, vi fikade lite o hade det gött! alltid kul när dom kommer förbi en sväng!


Nu har föressten Stefan fått hem sin nya kamera VILKEN PÄRLA! så fler bilder blir det hehe..


nehe om man ska gå o kolla barnen! kramar

Av sanna - 31 mars 2009 17:13

nehe det var inte tandvärk utan febervärk! stackars min pärla 39graders feber!! =/ så nu blir det bompa o glass!

Av sanna - 31 mars 2009 15:30

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards