Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av sanna - 29 mars 2011 10:35

ja var ska man börja=) vi tar det extra o skriver om haha


DOP:

den 20 mars hade vi dop för Elias, det var jättemysigt och ett stort tack till alla som kom!


Stefan 27år:

i söndag fyllde Stefan 27 ! börjar bli rätt gammal alltså hehe. dagen firades hemma med stefans mamma och pappa, på kvällen åkte vi till ingrid o pappa på söndagsmiddag o lite firande!

 


Stallet:

Lilla faxi har skadat sej på höger bakben men prognosen ser bra ut som tur är! jag har varit där tors-sön efterssom angelica varit bortrest. Lina har vågat trava på ramses nu=) även alicia har ridit och hon älskar att mocka bajs hahaha


Vagn:

ja som de flesta vet så pajjade min 1 månad gamla sulky köpt på babyproffsen. fick inte lämna tillbaka den för de tyckte inte att det kunde hända deras vagnar! så bror o jag ska dra det vidare så fortsättning förljer hehe


annars mår vi ganska bra tyvärr så börjar elias bli sjuk igen...han kunde inte sova inatt...får se under dagen om det kommer nån feber...vi var både i kyrkan och på öppna igår där kryllar det ju av baciller...

Av sanna - 29 mars 2011 08:55

ja tiden o lusten o blogga har väl inte varit det bästa men ska försöka igen=)

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards