Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av sanna - 12 mars 2011 15:41

igår hände mkt skoj=)


var först på utvecklingsamtal med lina MKT stolt är jag=)=) hon är sååååååå duktig i skolan!!!!


sedan iväg på 3 årskalas hos sötnöten o kusinen ebba!

                               

på kvällen lämnade vi alicia o lina med susanne o peter, en febrig elias hos ingrid så drog vi till L orent(hur det nu stavas) o såg stina,sebbe mfl spela !! skiiiiiiitbra!! sen hämta elias kl halv ett på natten sen hem o sk sova,


stackars elias idag är han URDÅLIG! vi skulle åkt till stallet hela familejn i dag men pga att elias är så dålig så åkte vi inte..åsa o oliwer kom en sväng i stället o vi gick ut på promenad=)

      lilla plutten...       


ikväll 17-20 har lina o cornelia fest o bjudit 6 kompisar=) de postade egna inbjudningar i torsdags aja sa jag det kommer väl typ en haha ALLA kom men vad kul för tjejerna!!! de har planerat allt in i minsta detalj! ja bjuder på korv med bröd o anna (cornelias mamma) har köpt läsk o snacks=)  


nu är det party hör jag på övervåningen hehe BYE!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards