Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av sanna - 4 mars 2011 17:27

hej idag har ja ridit gick jättebra hon gick åt det håll jag ville =)=) drog iväg lite i galoppen men det gick o stanna! nästa gång ska ja lyckas ännu bättre tänkte jag;)


magsjukan vill inte riktigt ge sej, kl 2 i natt började alicia spy...o neeeeeej...men det var bara då som tur var men idag har hennes mage varit helt paj...hoppas det går över snart 3:e magsjukan för henne o hon blir ju så dålig snuttan.

  


elias vill ju inte äta som ni vet men idag har han faktiskt ätit litegrann. lite kokt fisk o pasta...lite lite välling o massa banan! jippiee! han har även varit massa hos stefan o varit nöjd med det=)

  


angelina har upptäck världen utanför hahaha alla som känner henne förstår vad ja menar när jag säger att hon är en riktig innefis! hon o cornelia brukar alltid leka inne MEN igår var de ute 3 o en halvtimme vi oroliga föräldrar letade i en evighet när de kom gående glada på väg hem kl 6. de hade varit överallt! jättebra att de är ute men de kunde ju talat om var de var....


undra vad man ska hitte på idag då....får se vad kvällen erbjuder=)


skicka massa styrkekramar till min mormor som har väldens sämsta hyresvärd som låter henne frysa halv ihjäl!!!!! 9000kr i hyra betalar hon och har det iskallt!!! så nu måste hon flytta igen! (har bara bott där ett par månader) hoppas den hyresvärden går i kunkurs!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards