Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av sanna - 3 mars 2011 11:03

det var ganska gott med en halv banan=)) sucsess! men kolla va söööööööttt!!!

            

Av sanna - 3 mars 2011 10:59

hittade lite bilder på bustrollen=)

            

      

Av sanna - 3 mars 2011 10:51

det här veckan har varit ganska tråkig med magsjuka igen! inget kräks den här gången men jobbigt är det ändå! lilla elias o jag är de drabbade...stefan kände av det idag så vi får se.


elias är för övrigt ursvår att få o äta! mat är inte gott helt enkelt....pust! bara kämpa vidare...


i stallet går det bra eller ja hur man nu ser det hahaha faxi är en ung o bestämd dam som jäklas med mej så en hård lektion gav mej lite självförtroende tillbaka. tur att angelica (ägaren) är så duktig o har tid o hjälpa mej! måste träna bort mina olater=) angelina trivs också med sin lille ramses, hon ramlade dock av i söndags men upp igen så stolt är jag!


hej hopp

Av sanna - 3 mars 2011 10:43

på sportlovet åkte jag o barnen till mormor! vi åkte tåg, var mysigt=)

        

vi hade det jättekul hos gammelmormor! gjorde många roliga saker synd bara att jag inte tog med kameran ut en ända gång typiskt mej! första dagen blev det shopping o barnen visar stolt upp sina nya kläder.

        

massa leksaker blev det också ;)


jag och alicia gick på knattebio o såg alfons det var verkligen en hit tyckte hon! mormor och lina gick på 3D bio o såg trassel!! vi åt på resturang en kväll jättegott synd bara att mormor blev magsjuk av maten!typiskt! vi gick till bibblan där de hade en stor lekdel för barnen o fika=) mormor gillar o fika förstår ni hehe så det blev en del haha. mc o burgerking besökte vi också! det var en mkt rolig vecka som vi absolut ska göra om=)

    elias bara pruttade med munnen åt gammelmormor hihi  

tokunge   ducha är kul=)     

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards