Livet med min underbara familj

Alla inlägg under september 2010

mat

Av sanna - 22 september 2010 14:47

jag kämpar på med majspuren men det är inte speciellt gott!

  

Av sanna - 22 september 2010 14:46

                      

Av sanna - 19 september 2010 16:45

nu har det varit många dagar och många människor..får se om jag lyckas få till det rätt haha!


I torsdags fyllde jag 24 år och fick besök av susanne,peter,ingrid,jimmy(jimmys kompis),berlinda=) vi börjar där hehe


berlindas mobil va inressant=)  

            sötnos   the gang haha   alicia fick en mkt passande tröja av ingrid;)  

o s lite mer bilder från andra dagar hehe


tötis ut i regnet=) 

kan sitta i stolen en liten stund=)

    gott=)   supermaaaaaan! 

så sööööt

  


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Linus,Frida o lilla Tuwa kom och hälsade på i fredags så mysigt!

kolla vilken liten sötis!

  

     o en till;) naaaa 


vi kökade mat från stångebro! mumma. och lyxshake från  max!!!!      mmmm      

angelina o kissen sov på golvet haha

   

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

I går (lördag) var det kalas och inflynningsfest hos mamma=) Daniel,Stina,momor,per kom också dit=)


mamma o jocke bjöd på buffe!

      

mormor o per hade med sej en mumsig tårta=)


Lina högg rosen haha

  alicia tjuvstartade hehe   

paket mohahaha

snyggaste stilen

 

  

lina sjöng för alla!

   

På kvällen åkte vi till Daniel o Stina, de som ville mumsade kräftor som vi fick av susanne o peter, som även dem kom dit mycket skoj=)

  så söta!   trötter   blääää   relaxing på högsta nivå     stefans lilla berg   alicia trodde det var spindlar pappa o lina åt  

me 24 years old. snart nämre 30 skrämmande haha

             

Av sanna - 15 september 2010 09:26

urk för o va sjuk..man blir ju världens tråkigaste mamma.!

Av sanna - 14 september 2010 10:40

Igårkväll sa jag till Stefan att jag och Angelina går upp på övervåningen och byter vatten hos sköldpaddorna..Alicia  var då på toan bredvis sovrummet. Vi smög upp så hon inte skulle bli ledsen. Efter en kvart-tjugo minuter kom stefan och elias upp. "Var är Alicia" säger Stefan. Han trodde hon följde med oss upp, han hörde inte när jag sa att jag och Angelina går upp. Alicia hade gått ut!!!!!!!!! Stefan och Angelina sprang ut o ropade. De hittade Alicia lååångt bort komma gående med en tjej som hittat henne!!!! lilla gumman hade bara blöja och hon bar på mina skor!!!!!!! Alcia trodde antagligen att jag hade gått ut men glömt mina skor. Lilla gumman va lessen och vilse. Stefan blev helt knäckt stackarn! ingens fel, ett missförstånd. men gud så otäckt!!!!!

Av sanna - 12 september 2010 09:44

brutit tån aj..tur att zeb går o cykla med=) han är sååå duktig springer fot hela tiden=)) helnöjd men fan va ja tränat! godis är såklart med i bilden hela tiden men han behöver bara en då o då..så stolt!

men

Av sanna - 9 september 2010 09:55

hon drack inte allt ändå....tillbaka med tvingmetoden pust!

Av sanna - 8 september 2010 15:02

medicin med VÄLDIGT MYCKET coca cola gick!!!!!!

  

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards