Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 8 september 2010

Av sanna - 8 september 2010 15:02

medicin med VÄLDIGT MYCKET coca cola gick!!!!!!

  

Av sanna - 8 september 2010 14:46

så arg=)

  sötnos va tvungen o ta kort=)  

yckte det va kul o se sej själv i kameran sen hihi

    

går kameran o äta?

  

gullisar, syrran håller ordning!

  

retsticka!

    


Av sanna - 8 september 2010 14:45

  

Av sanna - 8 september 2010 13:19

hundarna gjorde en klassiker i morse. Bill och bull bröt sej genom grinden för att jaga upp en stackars katt i trädet. kattens ägare var dock väldigt trevligt och urlugn som tur var o var inte det minsta arg. jag upptäckte detta utan att veta vad som hänt såg bara en öppen grind!!. kattens ägare kom som tur var o visade vart de sprungit.jag flög ut i morgonrock och vrålade efter dem...ingen kom...

...blev livrädd...tänkt om nåt händer.! men det var inget fel på hundarnas lydnad de satt nämligen utan för ytterdörren när ja kom tillbaka, hade cyklat ett varv. Jag ropade på bella hon kom som ett skott, ville sen om hon gjorde det nu när hon ändå var lös. duktig flicka, ingen tvekan alls!. zeb fick jag hämta vid dörren han tyckte att han bara skulle gå in där och dem har ju rätt. efter en pro

promenad så går man faktiskt in genom ytterdörren.

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards