Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 7 september 2010

Av sanna - 7 september 2010 19:15

Idag var Angelina med i corren tillsammans med två klasskamrater såå söta! det var för att deras skola invigde deras nya matsal!! så kul=) de fick hamburgare och glass=) tyvärr finns det inte med på nätet..utan i linköpingsdelen.

Av sanna - 7 september 2010 19:02

Det ringde en mkt efterlängtad person idag=) det blir en fortsättnignskurs dansa med hästar! snacka om att Angelina blev glad.! hon frågade om ja inte också kunde vara med sist var jag ju för gravid haha nu ammar jag men det ska nog gå ändå=) 20sept drar det igång!!!!

Av sanna - 7 september 2010 19:01

svar på kommentar. Nej de ville inte byta hennes läkare sa bara att jag skulle försöka ändå o sedan ge panodil..hmm!

Av sanna - 7 september 2010 09:27

inget kul alls, jag har försökt med allt nu.....jag ringde VC men de ville inte byta pecillin utan sa att jag fick försöka bara....håll upp munnen, spruta pencillinet under tungan vid hörntänderna! ja vad lätt!.


Angelina fick vrålhög feber i går kväll o ligger nu deck..stackars gumman..det bara går runt alla bacillerna...väntar fortfarande på o bli kanonsjuk själv....


idag blir det att ta det lungt som alltid den senaste tiden...är lite rastlös måste jag säga..städa börjar ju bli lite smått tråkigt hehe..har inte varit i väg på länge nu..=)



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards