Livet med min underbara familj

Alla inlägg under april 2009

Av sanna - 4 april 2009 17:00

Igår kl 19 så kom vi tillbaka till US igen..Alicia hade det jätte tungt o andas...syresättingen va lite dålig och de ville att vi skulle stanna över natten så hon fick inhalera varannan timme. Så det vart o sova över för mej o Alicia! Hon fick inhalera varannan timme till kl 10 i morse..kl 13 lyssande doktorn o vi kunde åka hem! Hon har alltså fått en virusinfektion i luftrören! Vi kan behöva komma tillbaka vi får se..


Nu har vi vart ute hela tiden sen vi kom hem VILKET VÄDER SÄGER JAG BARA! UUUUUUUUNDERBART! tyvärr här i Sverige så brukar underbart vara kort!


Av sanna - 3 april 2009 03:26

ja sätter mej o skriver lite för o varva ner lite innan sängen, kom precis hem! Alicia sov hela kvällen o vaknade vid tolv...då väste det o pep sådant när hon andades, hon hostade oxå kraftigt. Jag ringde sjukvårdsupplysningen o dom tyckte vi skulle åka upp till US/barnjouren direkt o kolla! Väl där kollade vi syresättnigen och den var bra och så  lyssnade en doctor på hennes lugnor, hon fick inhalera adrenalin två ggr sedan lyssnade han igen...lät lite bättre så vi åkte hem för o se..vi får komma tillbaka om det blir värre....nu sover snuttan o vi ska med hoppa i säng!


(min lillebror var så snäll o kom för att sitta barnvakt så vi slapp väcka lina)


kram o god natt.

Av sanna - 2 april 2009 21:50

nu har 2 personer sagt att jag va så fin i håret! jag tackar o bugar djupt men ja hade inte ens kammat det (gårdagens frill)+ att det blåste! bättre att inte anstränga sej det är då man får komplimangerna haha! tack tack!

Av sanna - 2 april 2009 16:55

kläderna är fortfarande för stora;) därför har hon inte haft på sej allt än;)

Av sanna - 2 april 2009 10:16

men det där med pencillinet går inte så bra....

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards