Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 15 april 2009

Av sanna - 15 april 2009 21:58

Angelinas favvoprogram är rent hus och det va ju ikväll kl 8! Så nu i badet tar hon en massa bakterieprov!(ja vet sent bad men det är mysigt med kvällsbad)

 MUMS

 sötnos

Av sanna - 15 april 2009 14:33

Idag får vi hem en räkning från våra hyresvärdar på landet!


Den beskriver elförbrukningen...när vi bestämde oss för att hyra i somras så sa vi 1200kr/mån då var 200kr el..MEN nu visade det sej att elen har kostat ca 1000kr i månaden..vilket är JÄTTEMÄRKLIGT pga, vi har knappt varit där (fick ju bebbe) vi har haft på 2 st element på 5 grader...Vi har lagat mat på VEDspisen....MEN vi misstänker att elementet på övervåningen är paj! För att om man räknar att det ska ha stått på full värme varje dag i en månad så blir den 700Kwh och det är ju ungefär + - lite annat! FAN! ingens felmen det är ju VI sommåste betala.....vi har knappt nåt över till mat o annat efter räkningar hur fasen ska vi få fram så mycket pengar???!!!!! jag säger bara PUST!


här är räkningen: kolla hur MYCKET SOM FÖRBRUKATS! helt otroligt


Av sanna - 15 april 2009 10:36

Jag heter Liselotte karlsson.

Jag bor i Bulgarien.

Jag är 47 år och jobbar som elektriker.

Min favoritmat är currysås med räkor.

Jag har 4 barn.

Min hårfärg är vit och svart.

Min ögofärg är blå.

Min idol är ?


Gör så här:

Förnamn= Mellannamn

Efternamn= Bästa vännens namn

Hemort=senaste semesterresan

Ålder= Mammas ålder

Jobb= Pappas jobb

Favoritmat= Det du avskyr!

Antal barn= Antal piercingar (hål i örat räknas)

Hårfärg= Färgen på din tröja

Ögonfärg=Färgen på dina byxor

Idol= Den du senast lyssnade på

Av sanna - 15 april 2009 10:28

Igår gick jag o Bella på stan=) En välbehövlig heldag ingen stress (som annars alltid upplevs när man går med en man),en massa skitsnack (det är bara tjejer som kan yttra 1000 ord i minuten), en hel massa dramatik(det stannar mellan mej o Bella) precis som det ska va!!!! Det MÅSTE vi göra om snart!!



Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards