Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 1 april 2009

Av sanna - 1 april 2009 19:58

Vi testade den nya kameran o BRA bilder blir det.! Just nu har vi bara haft på auto inställningen vilket gör oss mycket säkra på att man kan ta skitbra kort när man kan kameran!!!!!


Lite mörker bilder:

 o så på familjen=)


Sluta pappa o störa när ja äter!!! (ja vet det är en tutte)

Jag kan prutta med munnen nu!

panodilrus? haha

 


Angelina o Berlinda plockade tussilago förut VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!



Av sanna - 1 april 2009 19:47

Det var öroninflamation! Så nu har vi fått kåvepenin att ge 3ggr dagligen i 5 dagar...Det gör så ont på lillsnuttan...hon är så lessen=(

Just nu är hon rätt så ok ändå pga panodilen så hon sitter hos pappi o leker=)..Angelina hos somnade till bompa..var nog inte så kry ändå!

Av sanna - 1 april 2009 12:13

I natt har Alicia varit jättelessen! Hon vaknade kl3 o gallskerk...då hade hon fått feber..jag gav henne en panodil och när den började verka somnade hon och sov till kl 7 vaknade o gallskrek igen..tror att panodilen lagom hade gått ur då..va bara o vänta på att vårdcentralen skule öppna kl8...jag gav henne en panodil o vi somnade efter 40 min....vaknade igen kl kvart i 9 o hon va så lessen..jag ringde, då sa telesvararen att de ringer upp kl 2!! ALDRIG så jag ringde sjukvårdsupplysningen igen o sa att ja inte tänkte vänta så dom ringde vårdcentralen åt mej, så vi åkte dit på jourtiden mellan 9-10 vi fick dock vänta en o en halv timme!!!!!!! doktorn kunde inte se i öronen pga allt vax =( så vi fick en tid hos öron på US kl 15:10.

Dom tog ett blodprov..sänkan va förhöjd men bara lite..Nu har hon 39graders feber och sover...väntar på att stefan ska komma hem med mer panodil!hoppas hon får hjälp på U...känner oss så hjälplösa!


Angelina har varit hemma med Berlinda medan vi var ute o for..det har gått jättebra och dom va ute o spelade boll när vi kom! Berlinda är en pärla! Angelina är feberfri nu och jag hoppas det får va så även i kväll! 


återkommer.....

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards